Interim Financieel Adviseur / Controller #KRTZ9210688 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Financieel Adviseur / Controller #KRTZ9210688

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 januari 2021
Reageren tot 2 februari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je komt te werken in het Sociaal Domein. 

Wat ga jij doen?

Als Financieel adviseur/Controller ondersteun je collega’s, management en bestuur bij financieel-economische vraagstukken. Je bent medeverantwoordelijk voor de totstandkoming van Planning & Control producten, daarbij vervul je voor jouw team een trekkersrol. Risicobeheersing en kwaliteitsbewaking zijn voor jou bekende thema’s. Je hebt een hands-on mentaliteit. Binnen het Sociaal Domein is kostenbeheersing met behoud van kwalitatief goede zorg een groot thema. Recent heeft de gemeenteraad de Aanpak vastgesteld, een uitdagend beleidskader dat moet leiden tot meer financiële grip, vanuit de bedoeling dat de beperkt beschikbare middelen terecht komen bij de inwoners die het echt niet zonder deze ondersteuning redden. Je speelt in deze aanpak een belangrijke rol. Daarnaast speelt het genereren van sturingsinformatie met behulp van data-analyse en monitoring hier een belangrijke rol in en maakt daarom onderdeel uit van deze functie.

Op vakniveau onderhoud je een goed contact met je collega teamcontrollers en financiële professionals in de andere teams. 

    Eisen waaraan je moet voldoen:

    • Je hebt een afgeronde HBO opleiding: (bijv. HBDO financiën of bedrijfskundige opleiding);
    • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel adviseur/controller Sociaal Domein binnen een gemeente;
    • Je beschikt over bestuurlijke sensitiviteit;
    • Je hebt kennis van het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording);
    • Je bent bekend (ervaring) met Key2Financiën;
    • Kennis van ZorgNed;
    • Je werkt planmatig, accuraat en resultaatgericht;
    • Je zoekt samenwerking en ziet de meerwaarde van een integrale en gebiedsgerichte aanpak;
    • Je bent adviesvaardig en in staat onder druk te werken.

    Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

    MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 13 mei 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)

    Onze partners