Interim Financieel Adviseur (Controller) #KRTZ9286255

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juli 2021
Reageren tot 15 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 november 2021
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 per uur
Branche Gemeente, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

ls Financieel adviseur ondersteun je collega’s, management en bestuur bij financieel-economische vraagstukken. Je bent medeverantwoordelijk voor de totstandkoming van Planning & Control producten, daarbij vervul je voor jouw team een trekkersrol. Risicobeheersing en kwaliteitsbewaking zijn voor jou bekende thema’s. Je hebt een hands-on mentaliteit. Binnen het Sociaal Domein is kostenbeheersing met behoud van kwalitatief goede zorg een groot thema. Recent heeft de gemeenteraad de Aanpak vastgesteld, een uitdagend beleidskader dat moet leiden tot meer financiële grip, vanuit de bedoeling dat de beperkt beschikbare middelen terecht komen bij de inwoners die het echt niet zonder deze ondersteuning redden. Je speelt in deze aanpak een belangrijke rol. Daarnaast speelt het genereren van sturingsinformatie met behulp van data-analyse en monitoring hier een belangrijke rol in en maakt daarom onderdeel uit van deze functie.

Op vakniveau onderhoud je een goed contact met je collega teamcontrollers en financiële professionals in de andere teams. Bij verlof of afwezigheid vervangen de teamcontrollers elkaar.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (bijv. HBDO financiën of bedrijfskundige opleiding);
  • Je hebt recente ervaring als financieel adviseur Sociaal Domein binnen een gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als (team)controller bij een gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en werkervaring in de afgelopen 5 jaar als (team)controller in het sociaal domein;
  • Je beschikt over bestuurlijke sensitiviteit;
  • Je hebt kennis van het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording);
  • Je bent bekend met Key2Financiën;
  • Kennis van ZorgNed is een pré;
  • Je werkt planmatig, accuraat en resultaatgericht;
  • Je zoekt samenwerking en ziet de meerwaarde van een integrale en gebiedsgerichte aanpak;
  • Je bent adviesvaardig en in staat onder druk te werken;
  • Vanaf 01 augustus 2021 beschikbaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners