Interim Financieel Administratief Medewerker #KRTZ9469703

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 november 2020
Reageren tot 5 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Financieel Administratief Medewerker ga jij aan de slag in een gedreven zelfstandig team. Met dit team ben je verantwoordelijk voor de volledige financiële administratie. Naast de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden, signaleer je verbeteringen in processen en systemen en ga je hier actief mee aan de slag. Indien nodig, ondersteun je de collega’s van de salarisadministratie en de financiële administratie voor de klanten.

Functieomschrijving

  • Het verwerken en boeken van inkomende facturen.
  • Verrichten van betalingen aan leveranciers.
  • Aansluiten en boeken van bankafschriften.
  • Opstellen en boeken van memoriaalboekingen.
  • Verwerken van declaraties en creditcard afschriften.
  • Invoeren en wijzigen van stamgegevens.
  • Debiteurenbeheer, het versturen van betalingsherinneringen.
  • Opstellen en indienen BTW-aangifte.
  • Bijdrage aan de teamprestaties en jaardoelen.

Eisen waaraan je moet voldoen

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over een afgeronde opleiding bedrijfsadministratie.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent bij voorkeur 36, maar tenminste 32 uur per week beschikbaar.
  • Ervaring met geautomatiseerde factuurverwerking is een must.
  • Ervaring met het financiële pakket Business World On! en Kofax is een pré.
  • Je bent sterk in het zelfstandig werken, flexibel, nauwkeurig, kritisch, initiatiefrijk en resultaatgericht.
  • Je bent een echte teamplayer en hebt oog voor jouw collega’s en biedt gevraagd en ongevraagd hulp aan waar dat nodig is.
  • Je hebt affiniteit met automatisering en vindt het leuk om systeemkennis op te doen met als doel verbeteringen in de processen te identificeren en door te voeren.
  • Je hebt een vloeiende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners