Interim Financieel Administratief Medewerker #KRTZ2239648

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 november 2020
Reageren tot 4 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Bouw | Vastgoed, Techniek | Engineering
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze werkgever zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker

De afdeling is verantwoordelijk voor het voeren van grootboekadministratie inclusief de bijbehorende subadministratie Debiteuren, Crediteuren en Materiële Vaste Activa. Het team Accounts Payable NL verzorgt de complexe administratieve werkzaamheden zoals;

• Het beoordelen en inzetten van inkomende leveranciersfacturen in IFS
• Het coderen en afhandelen van inkoopfacturen in IFS
• Het beantwoorden van interne en externe vragen via mailbox en telefoon
• Het aanmaken van crediteuren in IFS
• Het verwerken en najagen van ontvangsten in het ERP-systeem
• Deelnemen in projecten die bijdragen aan de ontwikkeling en invoering van een efficiënte werksystematiek ten behoeve van tijdige, goede, volledige verwerking van gegevens.

Eisen waaraan je moet voldoen

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in een bedrijfs-administratieve richting
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een corporate financiële omgeving
  • Corporate ervaring in de Bouw – energiesector
  • Je beschikt over uitgebreide BTW kennis vanuit een corporate achtergrond
  • Je beschikt over een goede kennis van WKA (Wet Keten Aansprakelijkheid)
  • Je hebt volop ervaring met geautomatiseerde systemen (ERP-systemen zoals SAP/IFS, MS Office m.n. Excel)
  • De werkdagen worden van maandag tot en met donderdag. Momenteel wordt er nog thuis gewerkt

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners