Interim Financieel Administratief medewerker #KRTZ8725784

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 mei 2022
Reageren tot 31 mei 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2022
Aantal uur 20 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je bent een enthousiaste, communicatieve en gedreven administrateur met een servicegerichte, accurate en collegiale houding. Het is van belang dat je flexibel bent en je thuis voelt in een complexe veranderende organisatie. Ook ben je in staat bent om zowel zelfstandig als in teamverband je werk te organiseren. Je gaat deel uitmaken van een team van zeven ervaren medewerkers, die sinds september 2016 gezamenlijk de administratie van en rapportage verzorgt. Er is weliswaar een taakverdeling, maar onderlinge vervanging is van groot belang om continuïteit van de werkzaamheden te waarborgen.

Het hoofdbestanddeel van je werkzaamheden bestaat uit het ondersteunen in de financiële bedrijfsvoering processen. Dit betreft onder andere:

  • Registratie van inkoopfacturen;
  • Aanmaken verkoopfacturen;
  • Verwerken van bankafschriften en kas;
  • Verwerken van vaste activa;
  • Voorbereiden van memoriaalboekingen;
  • Klaarzetten van betalingen voor stichtingen;
  • Ondersteuning bij periode en jaarsluiting;
  • Meedraaien in verbeterprojecten.

Eisen:

  • Je beschikt over minimaal mbo+ denkniveau en hebt aantoonbare affiniteit met financiën. Een proactieve, accurate en ordelijke manier van werken is voor deze functie een vereiste en je moet snel kunnen schakelen tussen diverse administraties. Het goed kunnen plannen en organiseren van je eigen werk én weten wanneer je moet afstemmen met collega’s is onmisbaar. Je communiceert gemakkelijk in het Nederlands en Engels. Door enkele jaren aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie weet je goed om te gaan met tijdsdruk en rapportageverplichtingen. Kennis en ervaring met Oracle EBS en/of Exact is een pre, een goede beheersing van Excel is vereist.
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met financiële administratie in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met financiële administratie;
  • Aantoonbare werkervaring met Oracle EBS;
  • Aantoonbare werkervaring met Exact;
  • Aantoonbare werkervaring met Excel.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners