Interim Financial Controller #KRTZ2689025

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2022
Reageren tot 11 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zutphen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 maart 2023
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een: Financial Controller.

Als Financial Controller ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie en het zorgvuldig borgen van de financieel-administratieve processen. Je bent het aanspreekpunt voor de drie medewerkers financiële administratie. Je neemt initiatieven voor de inrichting van het financieel systeem, waarbij je invulling geeft aan de interne en externe sturingsbehoefte en je optimaliseert de administratieve processen. Resultaatgericht en klantgericht werken staan bij jou bovenaan.

Werkzaamheden:

  • Opleveren van rapportages aan de financieel adviseur/business controller;
  • Deelnemen in de projectgroep informatie gestuurd werken;
  • Het op orde maken van balansdossiers en onderbouwing;
  • Het maken van investeringsoverzichten;
  • Het inrichten van een dashboard voor het management;
  • Coördineren van boekingen;
  • Het maken van de maandelijkse opgave van kosten.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Een afgeronde opleiding HBO Accountancy of Bedrijfseconomie of in een soortgelijke richting;
  • Je beschikt over kennis van de financiële wet- en regelgeving bij de overheid;
  • Je hebt minimaal 10 jaar ervaring met het werken bij en/of voor de overheid;
  • Je werkt nauwkeurig, hebt aandacht voor details en bent communicatief sterk;
  • Je bent in staat overzicht te houden op de totale financiële administratie, waarbij je op een procesmatige manier je werk uitvoert;
  • Jij bent een verbinder, initiatiefrijk, oplossingsgericht, kunt goed met tegengestelde belangen omgaan, adviesvaardig en zelfstandig;
  • ICT kennis/affiniteit is een enorme pré.

Aanvullende informatie: Bij ons wordt hybride gewerkt. Schatting is ongeveer 3 dagen op kantoor; 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners