Interim Financial Controller #KRTZ8400231

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 juli 2022
Reageren tot 11 augustus 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 oktober 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken naar een achtergrond in RA /RC. Bij voorkeur ervaring in accountancy en affiniteit met duurzaamheidsverslaggeving.

Jouw rol
Als Financial Controller met senioriteit ben je trekker voor het implementeren van de verbeteringen die de afdeling op de toekomst voor moet bereiden. Onder jouw begeleiding kennen de financiële rapportages voor de directieleden en bestuurders geen verrassingen. Vanuit jouw intrinsieke motivatie wil je het iedere dag weer beter doen. Je werkt nauw samen met je collega-controllers, net als jij vakmensen. Je communicatieve- en verandervaardigheden zijn dus uitstekend. 

Dit hoort ook bij jouw taken: 

  • Je onderhoudt het contact met de externe accountant.
  • Je deelt je kennis met je team.
  • Je analyseert en optimaliseert de interne processen rond het maand- en jaarafsluitingsproces.
  • Je wilt reporting naar een hoger niveau (intergrated reporting) brengen.

 

    Eisen:

    • Minimaal vijf jaar ervaring als RA of RC, bij voorkeur opgedaan bij een big 4 kantoor, is voor jou de tijd rijp om te kiezen voor een baan met echte maatschappelijke impact
    • Je hebt een afgeronde universitaire opleiding richting economie of bedrijfseconomie en bent vanzelfsprekend analytisch ingesteld
    • Samenwerken geeft je energie, of dat nou vanuit huis is of op kantoor. Met jouw flexibele en proactieve instelling lever je graag een uitstekende bijdrage aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Als het nodig is, ben je bereid je werktijden aan te passen aan de dynamiek van de afdeling.
    • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, spreken en schrijven.
    • Leiderschapskwaliteiten.
    • Een uitstekende kennis en beheersing van de standaard MS Office apps.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

     

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners