Interim Facilitair beheerder #KRTZ3510563

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 oktober 2022
Reageren tot 13 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 april 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Logistiek | Vervoer

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Facilitair beheerder:

Rol

  • Een adequaat facilitair beheer draagt bij aan de veiligheid, leefbaarheid en functionaliteit van het primaire proces;
  • Gericht op het beheer van de facilitaire dienstverlening en een redelijk omvangrijk en complex budget;
  • Het effectief aansturen, bewaken, beheren, coördineren en uitvoeren van de tactisch facilitaire processen;
  • Het opstellen van bestekken, beheer-en implementatieplannen;
  • Afwijkingen van kwaliteitsafspraken bespreekbaar maken en tot een oplossing brengen; 
  • Continue optimaliseren van de processen en procedures;
  • Facilitaire dienstverlening is regelmatig aan innovatie en de dynamiek van de organisatie onderhevig, wat maakt dat er sprake is van een frequente afstemming en samenwerking met interne en externe stakeholders en dienstverleners;
  • Inspelen op, omgaan met en afstemmen van de dynamiek en het spanningsveld tussen de belangen, behoefte en verwachtingen van de organisatie, de geleverde facilitaire dienstverlening en leveranciers.

Eisen:

Jij bent ambitieus, iemand die zelfstandig en ongevraagd actie neemt en het eigen werk coördineert en aanstuurt. Brengt op een heldere en logische wijze structuur aan de boodschap. Gebruikt taal die aansluit bij de boodschap en doelgroep, gebruikt geen onnodig vakjargon. In situaties met uiteenlopende belangen toon jij overtuigingskracht. Deze overtuigingskracht gebruik je tevens om voorstellen gerealiseerd te krijgen en verbeteringen door te voeren. De stressvolle situaties die soms voorkomen, weet jij het hoofd te bieden. Ondanks deze omstandigheden, stel je de juiste prioriteiten. Je bent proactief en neemt initiatief. Je doet dit met passie en straalt dit ook uit. In je doen en laten ben je positief en gericht op samenwerking.

  • Tarief is maximaal €65,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW)
  • Je hebt minimaal een hbo opleiding afgerond in een relevante richting;
  • Ervaring in een soortgelijke rol in een technische omgeving;
  • Je werkt accuraat, bent proactief en kan goed zelfstandig werken;
  • Je bent communicatief sterk.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners