Interim Facilitair Adviseur #KRTZ7815419

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 januari 2023
Reageren tot 29 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Delft
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 augustus 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Facilitair Adviseur (32 uur)

Locatie: Delft
Startdatum: 6 februari 2023
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: Maandag 30 januari 2023 om 10:00 uur

Voor het cluster Ruimte en Economie, afdeling Vastgoed & Facilitair zoeken wij een Faciliair Adviseur. Er wacht je een verantwoordelijke taak.

Je gaat in samenwerking met andere adviseurs:

  • Adviezen geven over de meest uiteenlopende facilitaire zaken, van schoonmaak tot beveiliging, van kantoormeubilair tot catering;
  • In samenwerking met de afdeling inkoop (Europese) aanbestedingstrajecten verzorgen;
  • De directie, het management en de organisatie ondersteunen als het gaat om facilitaire en huisvestingsvraagstukken;
  • Contracten en dienstverleningsovereenkomsten (DVO’s) opstellen en beheren;
  • Een bijdrage leveren aan uiteenlopende huisvestingsprojecten (o.a. verhuizingen en verbouwingen) .

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Minimaal een Hbo diploma facility management of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3jaar werkervaring in vergelijkbare functies op strategisch/tactisch niveau in de afgelopen vijf 5 jaar;
  • Aantoonbare uitgebreide kennis van en ervaring met complexe facilitaire processen en (toepassing) van diverse contractenvormen in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met het opstellen en uitvoeren van Europese aanbestedingstrajecten, projectenprogramma’s en beleidsnotities;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met het aansturen van contractpartijen vanuit een regie model;
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Topdesk.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners