Interim Facilitair Adviseur #KRTZ8602670

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 20 januari 2023
Reageren tot 29 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Delft
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 augustus 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Facilitair Adviseur (32 uur)

Locatie: Delft
Startdatum: 6 februari 2023
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: Maandag 30 januari 2023 om 10:00 uur

Voor het cluster Ruimte en Economie, afdeling Vastgoed & Facilitair zoeken wij een Faciliair Adviseur. Er wacht je een verantwoordelijke taak.

Je gaat in samenwerking met andere adviseurs:

  • Adviezen geven over de meest uiteenlopende facilitaire zaken, van schoonmaak tot beveiliging, van kantoormeubilair tot catering;
  • In samenwerking met de afdeling inkoop (Europese) aanbestedingstrajecten verzorgen;
  • De directie, het management en de organisatie ondersteunen als het gaat om facilitaire en huisvestingsvraagstukken;
  • Contracten en dienstverleningsovereenkomsten (DVO’s) opstellen en beheren;
  • Een bijdrage leveren aan uiteenlopende huisvestingsprojecten (o.a. verhuizingen en verbouwingen) .

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Minimaal een Hbo diploma facility management of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3jaar werkervaring in vergelijkbare functies op strategisch/tactisch niveau in de afgelopen vijf 5 jaar;
  • Aantoonbare uitgebreide kennis van en ervaring met complexe facilitaire processen en (toepassing) van diverse contractenvormen in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met het opstellen en uitvoeren van Europese aanbestedingstrajecten, projectenprogramma’s en beleidsnotities;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met het aansturen van contractpartijen vanuit een regie model;
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Topdesk.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 31 jan 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Content specialist, Copywriter, Online redacteur, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 feb 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 feb 2023    Expertise: Content specialist, Online marketeer, Overig (Communicatie), Content creator, Overig (Design & Multimedia), Overig (Webredactie), Overig (Marketing)

Onze partners