Interim Evenementen Coördinator #KRTZ2549352

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 december 2022
Reageren tot 5 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 oktober 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 95 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Momenteel wordt er gewerkt aan nieuw evenementenbeleid dat naar verwachting eind Q1 2023 door de raad zal worden vastgesteld. Een van de vervolgacties die daaruit voortvloeit is dat er een evenementenloket wordt ingericht binnen de gemeentelijke organisatie. Binnen dit bureau wordt gewerkt aan het faciliteren en stimuleren van een toonaangevend en ruim evenementenaanbod dat aansluit op de wensen van de bewoners en een levendige, groene en actieve stad. Vanuit dit bureau is er een intensieve samenwerking met de evenementenbranche in de stad.

Speerpunten hierbij zijn:
1. Evenementen in het groen;
2. Levendigheid in de wijken;
3. Vernieuwend en actief;
4. Behoud van toonaangevende evenementen.

De ambities op het gebied van evenementen liggen hoog en de dienstverlening moet verbeterd worden. Daarnaast is een goede samenwerking met organisatoren en andere relevante partijen in de stad belangrijk. Het kost dus tijd om een goed evenementenloket binnen de organisatie in te richten.

Tot die tijd is de gezochte functionaris eerste aanspreekpunt voor organisatoren in de stad.

De taken die de gevraagde coördinator zal oppakken zijn:
– Aanspreekpunt/loketfunctie voor organisatoren;
– Opzetten en organiseren brancheoverleg evenementen;
– Advisering op verbetering van processen en procedures rond evenementen;
– Oppakken en coördineren van de actiepunten uit het evenementenbeleid;
– Complete evenementenkalender maken vóór het nieuwe evenementenseizoen;
– Inhoudelijk meekijken en adviseren bij het opstellen van de uitvoeringsregels;
– Inhoudelijk meekijken en waar nodig coördineren van automatiseringsvraagstukken.

 

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €95,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 15 jaar als adviseur bij de (semi) overheid op het gebied van evenementenbeleid en -subsidies;
    • Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving t.a.v. het subsidiebeleid opgedaan middels werkervaring en / of een opleiding (duidelijk benoemd in het cv);
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in advisering binnen een politiek bestuurlijke omgeving;
    • Aantoonbare werkervaring als leidinggevende / coördinator evenementen;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Event Management of Communicatie.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners