Interim DIV Medewerker – regio Utrecht #KRTZ0289065

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 april 2024
Reageren tot 16 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: DIV Medewerker (24 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 4 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €45,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 17 april 2024 om 16:00 uur

Je werkt samen met één andere recordbeheerder op de postkamer. Dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het correct verwerken, registreren en digitaliseren van poststukken. Daarnaast is er een belangrijke rol voor je weggelegd in het op orde brengen van de informatiehuishouding door middel van zaakgericht werken. Durven en willen verbeteren is voor jou een natuurlijke houding en iets wat je graag doet naast de dagelijkse werkzaamheden. Je staat aan de basis van het goed beschikbaar en toegankelijk maken van digitale dossiers en van de processen die daar aan ten grondslag liggen. Hierbij geef je gevraagd en ongevraagd advies aan collega’s over de vorming van dossiers en de juiste afhandeling hiervan, rekening houdend met archieftermijnen. 

Daarnaast heb je als recordbeheerder nauw contact met team proces- en informatiemanagement (PIM). De taak van dit team: het verbeteren en draaiend houden van onze informatiestromen. De focus ligt op processen en de onderliggende informatievoorziening van onze gemeente. Het team is constant in beweging en zoekt naar mogelijkheden om processen te kunnen optimaliseren.

Je hebt een positieve instelling en kunt autonoom werken. Daarnaast denk je oplossingsgericht en toon je initiatief. Je hebt kennis van zaken én durft fouten te maken. Je kunt op een prettige manier aangeven bij collega’s dat werk verbetert kan worden en vindt het leuk om daarover uitleg te geven. En bovenal ben je gezellig in de omgang.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €45,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Aantoonbaar beschikbaar op kantoor te werken op maandag en woensdag, de 3e dag in overleg;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als recordbeheerder / div medewerker / informatiemedewerker.
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met zaaksysteem.nl;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding / cursus SOD I;
  • Uiterlijk beschikbaar per 20 mei 2024.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners