Interim DIV Medewerker – regio Purmerend #KRTZ8473892

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 juni 2024
Reageren tot 17 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Purmerend
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 november 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: DIV Medewerker / Informatievoorziening (24 uur) 

Locatie: omgeving Purmerend
Startdatum: zsm
Duur: 4 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 18 juni 2024 om 16:00 uur

Ben jij een expert op het gebied van informatiebeheer met een passie voor post- en archiefbeheer? Heb je de digitale vaardigheden om onze organisatie te ondersteunen en te adviseren op het gebied van duurzame toegankelijkheid van informatie? Dan ben jij de collega die wij zoeken!

Wat ga je doen?

Als Medewerker Informatievoorziening binnen ons team Post en Archief ben je verantwoordelijk voor:

  • Uitvoering van taken en werkzaamheden: Beheer van zowel fysiek als digitaal post- en archiefbeheer.
  • Advisering en ondersteuning: Helpen bij het inrichten van de duurzame toegankelijkheid van (digitale) informatie binnen de organisatie.
  • Digitale ondersteuning: Ondersteunen van collega’s bij het digitaal afhandelen en archiveren van dossiers.
  • Kwaliteitsmonitoring: Signaleren van verbeteringen in werkprocessen op het gebied van document- en informatievoorziening (DIV) en deze vertalen naar aanpassingen in ICT-systemen.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding op het gebied van informatiebeheer.
  • Je beschikt over aantoonbare digitale vaardigheden en kennis van Microsoft Office 365 applicaties.
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker informatievoorziening met post en archief.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van informatiebeheer.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling.
  • Je hebt ervaring met Decos JOIN.
  • Je hebt kennis van Document Management Systemen (DMS).

Waarom bij ons?

Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische organisatie. Je krijgt de kans om jouw kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen en bij te dragen aan de verbetering van onze informatievoorziening. Bij ons staat samenwerking centraal en krijg je de ruimte om jouw ideeën en initiatieven te realiseren.

Ben jij de juiste kandidaat?

Solliciteer nu en maak deel uit van ons team! Samen zorgen we voor een optimale informatievoorziening en een efficiënte verwerking van post- en archiefstukken.

    Wij kijken uit naar je sollicitatie!

       

      FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

      • Afgeronde mbo-opleiding op het gebied van informatiebeheer, IT.
      • Aantoonbare digitale vaardigheden, kennis van Microsoft Office 365 applicaties.
      • Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker informatievoorziening met post en archief.
      • Minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van informatiebeheer (duidelijk toegelicht in je cv).
      • Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling.
      • Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker informatievoorziening met post en archief.
      • Ervaring met Decos JOIN.
      • Kennis van Document Management Systemen (DMS).

      Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

      Geef ook in je CV het volgende aan:

      Datum beschikbaarheid;
      Hoeveel uur per week;
      Vakanties of belemmeringen;
      (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
      Vakantie;
      Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

      Mail deze opdracht:
      Deel deze opdracht:

      Voor jou geselecteerde opdrachten

      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
      Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
      Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

      Onze partners