Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
Op dit moment zijn meerdere medewerkers voor langere tijd afwezig waardoor de al bestaande achterstanden nog verder oplopen. In jouw rol als DIV medewerker draag jij bij in de reguliere dagelijkse werkzaamheden en werk je samen met de rest van het team aan het wegwerken van de achterstanden.
Specifieke Taken
- Dagelijkse Postregistratie- en scanwerkzaamheden;
- Specifieke werkzaamheden ten behoeve van de afdeling HR in verband met de afronding van de reorganisatie;
- Overleg met alle teams over hun digitale werkvoorraden;
- Achterstanden ikv analoge en digitale vernietiging wegwerken;
- Analoge achterstanden wegwerken;
- Opstellen Plan van Aanpak ten behoeve van (wegwerken) controle en archiveringswerkvoorraad in Decos Join;
- Beide archiefruimten weer op orde maken.
Eisen:
1. Minimaal een afgeronde hbo opleiding.
2. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
3. Aantoonbare actuele kennis van informatiemanagement blijkend uit werkervaring of een afgeronde cursus/opleiding in de afgelopen 3 jaar.
4. Minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van informatiemanagement;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het werken met het DMS/Zaaksysteem Decos Join in de afgelopen 3 jaar;
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als DIV medewerker in de afgelopen 3 jaar;
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
8. Aantoonbare werkervaring met gebruik van i-navigator;
9. Aantoonbare werkervaring met gebruik van zaaktypen.nl.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â