Interim DIV medewerker #KRTZ8705162

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 maart 2022
Reageren tot 14 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2023
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Techniek | Engineering, Industrie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Locatie: Arnhem
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 01 apr 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 40 uur
ZZP mogelijk: ja, optie om in dienst te treden

Omdat er nieuwe systemen worden ingevoerd en het aantal projecten blijft groeien, zijn we op zoek naar een medewerker DIV. Het betreft een inhuurdienstverband voor in ieder geval 1 jaar, bij voorkeur fulltime, maar parttime is bespreekbaar. Bij gebleken geschiktheid behoort een indiensttreding bij de werkgever tot de mogelijkheden. 

Wat ga je doen?

• Je bent binnen het project de ambassadeur en expert op het gebied van documentmanagement: je kent het interne beleid en draagt het uit;

• Je bent eerste aanspreekpunt voor de projectteams: je ondersteunt de projectteams in de vorm van advies en uitvoerende werkzaamheden en stuurt bij waar nodig;

• Je werkt samen met de andere medewerkers DIV van andere area’s aan uniformering van beleid en werkwijzen. Daarnaast draag je bij aan verbeterprojecten;

• Je voert kwaliteitscontroles uit waarbij je checkt of documenten volgens het documentmanagementbeleid in het projectdossier zijn gezet en stuurt bij waar nodig. Je rapporteert over de resultaten zodat er gericht verbeteringen kunnen worden doorgevoerd;

• Je bent Key User van diverse (documentmanagement)systemen: je traint (nieuwe) medewerkers, beantwoordt vragen van gebruikers en signaleert systeemverbeteringen;

• Je bent proactief betrokken bij de documentuitwisseling met Opdrachtnemers met als doel dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Je treft de nodige voorbereidingen om het projectdossier in te richten, monitort de documentenstroom en begeleidt het reviewproces;

• Je levert een bijdrage aan de overdracht naar de beheersorganisatie wanneer projecten worden afgerond;

• Je ondersteunt bij het voorbereiden en verwerken van (bulk)documentatie en andere uitvoerende werkzaamheden die op het gebied van Documentmanagement naar voren komen

Eisen:

• Je beschikt minimaal over MBO+ werk- en denkniveau en je hebt 2-5 jaar relevante werkervaring;

• Je bent bereid tot het volgen van een voor jouw vakgebied specifieke opleiding, training of cursus

• Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

• Je bent resultaatgericht en werkt zorgvuldig en nauwgezet;

• Je bent proactief en zelfstandig, maar je kan ook goed samenwerken;

• Je kan omgaan met weerstand en weet collega's op een positieve wijze mee te nemen en te overtuigen;

• Je durft je collega's aan te spreken op te behalen verbeteringen en gaat het gesprek hierover actief aan;

• Je hebt affiniteit met een technische omgeving en begrippen;

• Ervaring met applicaties zoals VISI, SharePoint en/of Meridian is een pré.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners