Interim DIV Medewerker #KRTZ4594612

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 juni 2022
Reageren tot 23 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Als medewerker informatiebeheer is jouw primaire taak het scannen, registreren en categoriseren van stukken voor processen van het serviceplein (sociaal domein). Je leert snel, bent secuur, zelfstandig en gericht op samenwerking. Je gaat o.a. de volgende taken uitvoeren:

  • Je scant waar nodig stukken voor serviceplein processen, beoordeelt de kwaliteit en categoriseert;
  • Je registreert aanvragen in een softwaresysteem;
  • Je informeert behandelaren over de status van registraties en adviseert hen bij archiveringsvraagstukken.

Je signaleert problemen bij de registratie en bent in staat pro-actief te handelen om het registratieproces te verbeteren.

De werkzaamheden vinden op kantoor (het gemeentehuis) plaats. Voor een goede werkplek (incl. computer) wordt gezorgd. Vakanties zijn altijd in overleg en zal altijd in afstemming met de rest van het team zijn. Je pakt dingen snel op en je maakt jezelf snel bekend met de het door het sociaal domein gebruikte softwaresysteem DIS 2.0.

     

      Vereiste werkervaring

      1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
      2. Aantoonbare werkervaring als DIV medewerker bij een gemeentelijke instelling.

      G`ewenste werkervaring

      1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als DIV medewerker;
      2. Aantoonbare werkervaring binnen het Sociaal Domein;
      3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Centric applicaties voor het Sociaal Domein.

      Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet.

      Competenties

      • Zelfstandigheid;
      • Flexibiliteit (aangezien er aan elke aanvraag een wettelijke termijn vastzit die gehaald moet worden);
      • Resultaatgericht;
      • Accuraat;
      • Samenwerkingsgericht (ook op afstand).

      Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

      Mail deze opdracht:
      Deel deze opdracht:

      Voor jou geselecteerde opdrachten

      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
      Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
      Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

      Onze partners