Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Onze opdrachtgever is op zoek naar een kandidaat die ondersteuning kan bieden bij dossiervorming en -dossierordening in het dynamisch archief. Er is door uiteenlopende omstandigheden extra capaciteit nodig voor het opbergen van documenten in het dynamisch archief. Deze documenten maken nu onderdeel uit van een voorselectie op onderwerp.
Deze inhuur is dus deels ter versterking van de reguliere archiefwerkzaamheden en deels voor het clean desk project. Hierbij worden in samenwerking met de betrokken teams resterende papieren dossiers in de kamers in het gemeentehuis opgeruimd en waar nodig gearchiveerd.
Eisen:
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op alle gemeentelijke terreinen binnen het dynamisch archief;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als DIV Medewerker binnen een gemeentelijke organisatie;
3. Per direct beschikbaar voor 32 uur per week.Â
4. Een afgeronde SOD II opleiding;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Corsa;
6. Aantoonbare kennis en werkervaring van en met gemeentelijke processen en archiveren, waardoor alle archiefwerkzaamheden zelfstandig kunnen worden uitgevoerd.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â