Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Zorgdragen voor en kaders scheppen voor het conform wet- en regelgeving ordenen, beheren, bewaren en ontsluiten van gemeentelijke informatie.
– Wmo-dossiers vanuit Civision overzetten naar Onegov;
– Afhandelen van interne en externe dossieraanvragen;
– Meewerken aan project ‘Afsluiting Corsa’;
– Behandelen meldingen in TopDesk.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Beschikbaar per 1 juli 2021 voor 24 uur per week, dagen in te delen in overeenstemming met de opdrachtgever.
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 6 jaar.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV in de afgelopen 3 jaar.
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en werkervaring met de cloudversie van zaaksysteem Onegov, (My)Corsa, Civision en Topdesk in de afgelopen 2 jaar.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.