Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen van de medewerkers Post en Archief in hun reguliere werkzaamheden. In de beginperiode zal de nadruk liggen op postregistratie en uitleen (van dossier op basis van opvragingen door collega’s).
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Aantoonbare relevante ervaring binnen een archief en postregistratie van een overheidsorganisatie;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
3. Afgeronde opleiding SOD 1;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een archief;
5. Aantoonbare werkervaring met Perfectview;
6. In ieder geval beschikbaar op de woensdag en de vrijdag en dinsdag;
7. AantoonbareKennis van de bekende Microsoft kantoorapplicaties als Word, Outlook en Excel.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.