Interim DIV Medewerker (Archiefbeheer) #KRTZ9834229

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 september 2022
Reageren tot 15 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je bent samen met de collega’s verantwoordelijk voor het beheer, de kwaliteitscontrole en het onderhoud van de gegevens en informatie. Ondanks dat wij voor een groot deel digitaal werken, is er ook nog een deel fysieke bewerking in het archief nodig. Je houdt je bezig met het beoordelen van documenten op archiefwaardigheid en bewerkt deze op ordening en toegankelijkheid. Je houdt je ook bezig met de dagelijkse werkzaamheden als archiveren, dossiers opzoeken voor aanvragers en het beantwoorden van de diverse andere vragen van collega’s over het archief. Je verricht periodieke controles op het recordbeheer (bijvoorbeeld de toekenning van het juiste zaaktype) en je begeleidt de recordbeheerder(s) in de verbetering van de kwaliteit.

In deze opdracht:

  • Ben je belast met het beheer van de meer complexe archieven, waaronder het inventariseren, ordenen, opschonen, metadateren en toegankelijk maken;
  • draag je zorg voor de vernietiging;
  • ben je verantwoordelijk voor de kwaliteitscontroles in het zaaksysteem: controle zaaktypen, gebruik zaaktypen en digitaal archiveren.
  • begeleid je bij het wegwerken van achterstanden in het papieren archief;
  • lever je een bijdrage bij het uitfaseren van het oude zaaksysteem en
  • participeer je in projecten op het gebied van documentaire informatievoorziening. Je denkt mee over communicatie over documentbeheer, bijvoorbeeld berichten op intranet of het maken van instructies.

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als medewerker informatiebeheer of archiefspecialist bij een gemeentelijke instelling;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker informatiebeheer of gelijkwaardig binnen een gemeente
    • Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig kunnen beoordelen en behandelen van archiefbescheiden
    • Aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken, Microsoft Office365 en digitaal werken (benoemd dit duidelijk in het cv)
    • Een afgeronde mbo opleiding of cursus Archivistiek, SOD1 of Archiefassistent. 

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners