Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: DIV / Informatiebeheer Medewerker (24 uur)Â
Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: uiterlijk 1 juni 2024
Duur: 3 maanden
Optie op verlenging: ja, 21 maanden
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Uiterste reactiedatum: 2 april 2024Â om 16:00 uur
Â
Opdracht:
Ondersteuning bieden bij dossiervorming en -dossierordening in het dynamisch archief (papier en digitaal).
Â
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
Vereisten
-
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker Informatiebeheer (ook wel DIV) binnen een gemeentelijke organisatie waarbij werkzaamheden zijn verricht binnen het dynamisch archief.
-
Beschikbaarheid per uiterlijk 1 juni 2024 voor 24 uur per week op ten minste de volgende dagen: di-wo-do-vr.
Â
Gewenste ervaring
-
Afgeronde SOD I opleiding dan wel gelijkwaardige opleiding op inhoud en niveau.
-
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met Corsa.
-
Aantoonbare kennis van én werkervaring met gemeentelijke processen en archiveren, met twee zelfstandig uitgevoerde voorbeelden.
Â
Competenties:
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Zelfstandig kunnen werken.
- Collegiale instelling.
- Secuur werken.
- Proactieve en representatieve houding.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.