Interim Directiesecretaresse / Personal Assistent #KRTZ7035749

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 september 2022
Reageren tot 22 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Beverwijk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2023
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Directiesecretaresse /Personal Assistant

In deze functie ben je werkzaam als Personal Assistant voor de Directeur van de afdeling Procurement. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan o.a. uit pro-actief beheer van inbox en agenda, de logistieke planning van reizen en vergaderingen en de algemene ondersteuning van de directeur. De werkzaamheden bestaan daarnaast uit het verzorgen van een aantal maandelijks terugkerende presentaties voor o.a. stuurgroepen; algemene administratieve zaken zoals registraties voor de afdeling en 1 of 2 zelfstandige projecten, bijvoorbeeld op het gebied van HR. Daarnaast verwachten we ook van je dat je meedenkt en zaken zelfstandig oppakt. Jij weet hierin de juiste prioriteiten te stellen. Verder bereid je ook meetings en presentaties voor. Je bent daarmee mede verantwoordelijk voor het efficiënt functioneren van de directeur in de meest brede zin. Je bent ook het aanspreekpunt voor het onderliggende management team voor praktische zaken. Het spreekt voor zich dat de activiteiten een hoge mate van vertrouwelijke en gevoelige informatie met zich meebrengen.

Eisen:

  •  Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 diploma in secretariële dan wel administratieve richting. (harde eis)
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare rol en bij voorkeur in een internationale commerciële omgeving.
  • Je hebt uitstekende organisatie- en planningsvaardigheden en bent in staat een eerste opzet te maken voor bepaalde stukken.
  • Jouw mondelinge- en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is uitstekend;
  • Jij denkt mee en pakt zaken proactief en zelfstandig op;
  • Je bent fulltime beschikbaar.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2022    Expertise: Implementatie consultant, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (ICT Support), Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Management (ICT - Beheer), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 10 okt 2022    Expertise: Teamleider, Management (HRM), Overig (HRM)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2022    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: Ethical hacker, Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)

Onze partners