Interim Directiesecretaresse #KRTZ5401314

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 juli 2022
Reageren tot 8 augustus 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Beverwijk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 9 november 2024
Aantal uur 24 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een veelzijdige en energieke directiesecretaresse.

Het gaat om een afwisselende functie waarin je te maken krijgt met iedereen die betrokken is. Je belangijkste ‘klanten’ zijn de algemeen directeur en de MT-leden alsmede de drie ‘governance-organen’  (het Bestuur, de Raad van Toezicht en het Verantwoordingsorgaan). Leden van deze organen zijn werknemers en externe functionarissen. Bij de ondersteuning van de werkzaamheden van de algemeen directeur gaat het onder meer om het proactief en zelfstandig besturen van zijn agenda, contactverzoeken, correspondentie alsmede de monitoring van de voortgang. Binnen het secretariaat worden onder meer ook de agenda’s van de MT-leden beheerd (plannen van afspraken en dergelijke) en allerhande overige secretariële werkzaamheden verricht. Hierbij werk je nauw samen met de collega op het secretariaat.

Onderdeel van je taken is tevens de ondersteuning van het Bestuur, de Raad van Toezicht en het Verantwoordingsorgaan. Het gaat daarbij bijvoorbeeld om de planning aan de hand van de voortrollende jaaragenda, voorbereiding van vergaderingen (vergaderstukken), de organisatie van evenementen alsmede het monitoren van de voortgang en implementatie van de actiepunten van deze drie organen. Je neemt eventueel zelf ook deel aan vergaderingen, met als invalshoek procesmatige aspecten (zoals vastlegging van acties & besluiten, planning en informatiebehoefte), in afstemming met de algemeen secretaris.

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Maximaal tarief €45- all-in, excl. BTW
  • Opleiding op minimaal MBO4-niveau of hoger
  • Recente relevante werkervaring als directiesecretaresse en als ondersteuner in een bestuurlijke omgeving
  • Ervaring met het opstellen & redigeren van presentaties (Powerpoint), notities, brieven en overige correspondentie
  • Ervaring met ondersteuning bij vergaderingen en bijeenkomsten
  • Kennis van administratie, relevante computersystemen en facilitaire dienstverlening
  • Flexibiliteit, klantgerichtheid en inpasbaar in het team

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Business analist
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 10 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, Personeelsplanner, Overig (Administratief)

Onze partners