Interim Directiesecretaresse #KRTZ1457795

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 november 2021
Reageren tot 28 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 11 maart 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De functie
Wegens het vertrek van onze directiesecretaresse zijn wij per direct op zoek naar tijdelijke ondersteuning. Ben jij een echte regelaar en weet je van aanpakken? Vind jij het heerlijk om onze directeuren te ontzorgen maar ook samen te werken met de secretaresses van de andere directieleden? Dan is dit een leuke opdracht voor jou! 

Wij zijn namelijk op zoek naar een interim directiesecretaresse voor de afdelingen Risk & Compliance, Bestuurszaken en Communicatie. Als interim directiesecretaresse ben jij het eerste aanspreekpunt binnen de teams Risk & Compliance, Bestuurszaken en Communicatie. Daarnaast werk je nauw samen met de twee directiesecretaresses van de Raad van Bestuur. 

Je aanpak wordt gekenmerkt door proactief meedenken en als verbinder zichtbaar te zijn binnen de organisatie. Je blinkt uit in het organiseren en plannen en kunt omgaan met een veeleisende omgeving. In iedere situatie ben jij klant- en servicegericht. Met een divers takenpakket maak jij onderdeel uit van diverse teams die nauw en accuraat met elkaar samenwerken. Daarnaast werk je ook nauw samen met de secretaresses voor onze Raad van Bestuur en ben je hun achtervang. 

De functie is voor 32 tot 36 uur in de week waarbij de vrijdag een verplichte dag is. 
 

Het profiel

  • HBO werk- en denkniveau en je hebt minimaal een mbo opleiding afgerond;
  • minimaal 3 jaar ervaring als directiesecretaresse binnen een middelgrote tot grote organisatie;
  • een goed gevoel voor verhoudingen en je bent zeer organisatiesensitief;
  • goede kennis van het Microsoft Office pakket;
  • aantoonbare ervaring in complex agendabeheer;
  • aantoonbare ervaring met notuleren;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • je bent per direct beschikbaar en hebt geen vrij gepland in de maand december en januari. 

CV + motivatie graag in NL

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners