Interim Directiesecretaresse – Amsterdam #KRTZ2818062

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 april 2024
Reageren tot 21 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2025
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Directiesecretaresse (32 – 36 uur) 

Locatie: Amsterdam
Startdatum: zsm
Duur: 12 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €50,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 22 april 2024 om 16:00 uur

Als directiesecretaresse voer je het secretariaat van de Directie. Deze directie bestaat uit een directeur en een adjunct-directeur. In de rol van directiesecretaresse is geen dag hetzelfde en heb je een zeer afwisselend takenpakket. Zo ben je hét aanspreekpunt voor collega’s en externen die contact zoeken met de directie en je ondersteunt de directie bij de organisatie en uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden. Je ziet wat er nodig is om de directie draaiende te houden en hebt er plezier in om allerlei zaken op te pakken. Je bent een ambitieuze, energieke duizendpoot met een ‘yes we can’ mentaliteit.

Werkzaamheden die je o.a. gaat oppakken:

–              Agendabeheer directeur en adjunct-directeur;
–              Planning van bestuurlijke overleggen;
–              Officemanagement (zoals bestellingen kantoorartikelen);
–              Administratieve werkzaamheden op het gebied van P&O;
–              Ondersteuning bij overige Bureau activiteiten waar nodig (bijvoorbeeld bij het organiseren van evenementen, plannen van afspraken, ondersteuning bieden bij werkoverleggen, administratieve werkzaamheden, facilitaire zaken voor medewerkers van de Directie, communicatie, enzovoort).

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €50,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als (directie)secretaresse / management ondersteuner;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een ambtelijke organisatie (overheid);
  • Minimaal 5 jaar ervaring met secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer en officemanagement.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners