Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Marketing > Online marketeer, Marketing > Marketeer, Management & Consulting > Digital strategy manager, Management & Consulting > Overig (Management & Consulting), Marketing > Overig (Marketing)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Digitaal Marketing Strateeg (36 uur)Â
Locatie: Utrecht / thuis
Startdatum: 21 augustus 2023 (bespreekbaar)
Einddatum: 30 augustus 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal €100,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja
Uiterste reactiedatum: 7 augustus 2023 – 9.00 uur
In je rol als strateeg breng je expertise van je vakgebied mee, maar werk je ook actief mee op de andere vakgebieden die zijn vertegenwoordigd in het functioneel cluster Digitaal. We vinden het belangrijk dat je een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt, proactief en zelfstandig behoeftes in de organisatie signaleert en oppakt en collega's hierin mee kan krijgen.
Als ComIT hebben we de ambitie om de groeien in onze marketing volwassenheid en daarvoor hebben we een aantal aandachtsgebieden gedefinieerd. De verantwoordelijkheid van de gebieden Data & Automation en Experimenteren & Leren liggen binnen Digitaal. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het opzetten van een gilde en marketing academy.
Verder ben je verantwoordelijk voor de strategie en tactieken rondom digitale marketing, denk aan digital advertising en SEO. Je weet als geen ander welke tools en technieken er nodig zijn om invulling te geven aan de digitale marketing strategie en welke compliance aspecten hierbij komen kijken. Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkeling in de markt en bent in staat om die door vertalen naar wat dit betekent voor de organisatie en de verschillende teams. Vanzelfsprekend werk je hierbij nauw samen met collega’s uit andere teams (zoals marketingcommunicatie, IT, customer intelligence) en bureaus. Je bent in staat om hen zowel te inspireren, richting te geven als inhoudelijk uit te dagen.
- Je werkt in een agile/scrum omgeving aan online marketing
- Je meet succes door een datagedreven werkwijze
- Jij denkt in samenwerking met collega's en maakt zowel de verbindingen met collega marketeers, teamleden Digitaal als de verschillende stakeholders
- Je focus ligt bij de team en cluster overstijgende verbeteringen en je geeft hier richting aan op proces en inhoud
- Je hebt een visie op hoe marketing te organiseren in een grote organisatie
- Je werkt inhoudelijk mee als dat nodig is, maar draagt werkzaamheden over als teams dit zelfstandig op kunnen pakken
- Je stelt vast welke enablers en tools nodig zijn om de visie en doelen te bereiken en helpt die samen met diverse teams te implementeren
- Je werkt aan de expertise ontwikkeling van het vakgebied marketing door je visie uit te dragen, kaders en richtlijnen op te stellen en synergie te zoeken
- Je ervaring uit zich in ongevraagd advies en in snelheid.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
Je bent een expert en wordt door anderen gezien als expert in digital marketing en online advertising. Je overziet makkelijk het hele speelveld en bent in staat om de uitdagingen te benoemen en te prioriteren. Je kunt makkelijk in- en uitzoomen en schakelt eenvoudig tussen korte en lange termijn. Daarnaast vind je het een uitdaging om met complexe vraagstukken bezig te zijn, maar vind je het ook niet erg om werkzaamheden weer los te laten. Naast inhoudelijke kennis is het erg belangrijk dat je gevoel hebt voor hoe de organisatie werkt en op de juiste manier kan reageren op behoeften van collega's. 
- Tarief is all-in maximaal €100,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- Een afgeronde hbo/wo opleiding, richting marketing, communicatie, bedrijfseconomie of bedrijfskunde;
- Je bent een senior in dit vakgebied en hebt minimaal 5 jaar relevante en aantoonbare werkervaring met (programmatic) online advertising in een commerciële omgeving voor zowel branding- als performancedoelstellingen;
- Je hebt een duidelijke visie en bent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digital marketing en specifiek online advertising.
- Je beschikt aantoonbaar over een duidelijke SEO expertise;
- Je hebt eerder bureaus aangestuurd op het gebied van online advertising en/of hebt zelf vaker online campagneplannen en –strategieën opgesteld;
- Je bent technisch onderbouwd, analytisch sterk, ondernemend, pro-actief, en enthousiast
- Je hebt ervaring met een groot stakeholderveld met verschillende belangen. Je kan je communicatiestijl aanpassen op je doelgroep en kan goed luisteren
- Je beschikt over werkervaring in de volgende kennisgebieden:
- Intelligent Tracking Prevention (ITP)
- Wetgeving mbt First-party, Second-party en Third Part Data
- AVG/GDPR richtlijnen en gebruik van Analytische, Functionele en Tracking Cookies
- FB Marketing Pixels, Google Floodlight Tracking, SDK Tracking
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.