Interim Design Thinker / Customer Journey #KRTZ6984105

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 april 2023
Reageren tot 5 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 89 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Logistiek | Vervoer

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Design Thinker / Customer Journey (36 uur) 

Locatie: Utrecht / Remote
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 1 mei 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 6 april 2023 om 12:00 uur

Als service designer werk je mee aan deze ambitie door het inzichtelijk maken van de customer journey en deze te visualiseren, en door jouw collega’s hierin mee te nemen. In meer detail ga je het volgende doen: 

  • Dankzij jouw aanpak, inzicht en ervaring ben je van onschatbare waarde bij het meenemen van de organisatie in het klantgericht denken en handelen; 
  • Analyseren en visualiseren van customer journeys vanuit klant- en operationele data ten behoeve van een goed begrip van de kansen en uitdagingen; 
  • Bepalen van strategische prioriteiten waar klantbeleving in de reis van deur tot deur verbeterd moet worden en hier sturing aan geven. 
  • Het ontwikkelen, organiseren en uitvoeren van Proof of Concepts (experimenten) om te testen of we goed inspelen op de klantbehoefte en organisatie doelen is iets waar je energie van krijgt. 
  • Je monitort en evalueert bestaande en/ of nieuwe services of gewenst resultaat in behaald.  
  • Je bent bekend met het organiseren, faciliteren en uitvoeren van Design Sprints om delen van de klantreis te verbeteren.  
  • Je bent een kei in faciliteren en weet welke sessie de juiste energie mee te geven. Je kunt goed schakelen met collega’s uit het hele bedrijf. 
  • Je bent bekend met Service Blueprinting en je laat zien hoe de onderliggende processen en systemen ondersteunend moeten zijn bij services in de klantreis. 

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Maximaal uurtarief €89,- alles inclusief reis- en verblijfkosten, excl. BTW);
  • Minimaal HBO/WO opleiding werk- en denkniveau. 
  • Thuis in de transport wereld; op de hoogte van trends, ontwikkelingen en kansen. 
  • Aantoonbaar 7 jaar ervaring met (onderdelen van) Design Thinking / Conceptontwikkeling waaronder facilitatie van workshops. 
  • Customer journey management: mapping, design en tooling. 
  • Ervaring in het meenemen en coachen van minder ervaren collega’s. 
  • Kandidaat heeft ervaring met design thinking binnen grote complexe organisaties

Selectiegesprekken zijn op: donderdag 13 april 2023

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners