Interim Customer Journey expert #KRTZ3274351

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 oktober 2020
Reageren tot 8 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Groningen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 53 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Adviseur Customer Journey.

Voor het klant conctact centrum zoeken wij een Adviseur Klantcontact centrum, die volgende werkzaamheden als onderdeel van het Veranderprogramma/versterken klantcontact gaat oppakken;

1) Concrete verbeteringen in de klantreizen/ ketenprocessen. Met klantreis management (ofwel Customer Journey Management) worden de verbeterpunten in het (ICT) proces inzichtelijk gemaakt (vanuit de beleving van de klant) en kunnen er gericht verbeteringen doorgevoerd worden in de processen. Doel van deze verbeteringen in het proces is een efficiëntere dienstverlening en een meer positieve klantbeleving..

2) De organisatie leren om kortcyclisch verbeteringen door te voeren in de processen. Met kleine stapjes concreet vooruit. 

3) Betrekken van andere organisatie onderdelen zo meer begrip voor de belevingen van de klant tot stand te brengen, waardoor het ook daar makkelijker wordt om klantgerichte verbeteringen door te voeren. 

4) De professionalisering van klant signaalmanagement, en te adviseren over de benodigde tooling, zodat de organisatie meer te weten komt over de klant. Ook dit kan gebruikt worden om concrete verbeteringen aan te brengen in de processen.

5) Het verbeteren van kennis, informatie en inzicht in de ervaring van onze klant ten opzichte van de dienstverlening en het inrichten van digitale kanalen om de klantbeleving te peilen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • HBO/WO
  • Klantmanagement systemen
  • Ervaring bij soortgelijke non-profit / overheid organisaties met het uitwerken van customer journeys en op grond daarvan (ICT) procesverbeteringen doorvoeren.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners