Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Marketing > Overig (Marketing)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
We zijn op zoek naar een: Customer Insight Manager.
Er komt een tijdelijke functie beschikbaar voor een Customer Insights Manager binnen Marketing. Stel je eens voor… dat op basis van jouw interpretaties van klantinzichten financieel gezonder gaan leven en ondernemers financieel gezonder kunnen groeien. Jij kan dit verschil maken door tijdelijk het team van Customer Insights Management te ondersteunen. Dit team begeleidt de marketingteams bij het vergaren en interpreteren van klantinzichten en brengt de onderzoeksmethoden en –vaardigheden naar een hoger niveau.
Impact creëren; In een half jaar…
• ondersteun je de marketingteams;
• bewaak je de kwaliteit van onderzoek;
• draag je zorg over het delen van inzichten, en dat daarin de volgende stap wordt gemaakt;
• neem je in het kader van het project Functioneel Category Management een aantal uitvoerende taken voor contractbeheer voor je rekening. Met elkaar Samenwerken is de manier waarop we werken. Ons marketingteam bestaat uit een Development & Experts afdeling en 11 Agile cross functionele teams, die georganiseerd zijn rond klantmissies. Elk agile team (5-10 personen) bundelt de krachten om particuliere dan wel zakelijke klantbehoeften in kaart te brengen, proposities daarvoor te ontwikkelen, conversie te verhogen en leads te genereren. In het Development & Experts team werken we aan Customer Base Management, Advertising, Content Strategy, Customer Insights en Marketing Automation. Met jou erbij als Customer Insights Manager staat de teller van het marketingteam op 100 diverse collega’s. Met jouw talenten Herken je je in het bovenstaande en ben je gewend in te stappen in geoliede machines en direct aan de slag te gaan? Reageer dan vooral op deze veelzijdige functie.
Eisen:
Daarbovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:
- een afgeronde wo/hbo-opleiding, bijvoorbeeld richting marketing of psychologie;
- 6 jaar ervaring in marktonderzoek;
- brede kennis van zowel kwalitatieve als kwantitatieve methoden;
- bij voorkeur ervaring met productonderzoek binnen de financiële sector/dienstverlening;
- passie voor onderzoek;
- zelfstandig;
- kritische denker;
- ervaring met stakeholder management;
- pre: ervaring en/of affiniteit met het werken in Agile teams;
- pre: ervaring en/of affiniteit met gedragsonderzoek
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â