Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Marketing > Online marketeer, Marketing > Marketeer, Marketing > Overig (Marketing)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Onze specialisten gebruiken de nieuwste technieken om de juiste boodschap bij de juiste doelgroep te brengen. We werken daarbij in agile teams om onze expertise en slagkracht te vergroten. Jouw focus ligt op het bedenken, opmaken, verzenden en analyseren van e-mailcampagnes. Jij bent degene die het e-mail kanaal bovendien naar een hoger niveau trekt door relevante en gepersonaliseerde touchpoints bij (potentiële) klanten uit te werken. Voor targets en deadlines deins jij niet terug en samen met het team werk jij in een agile werkomgeving.
Werkzaamheden:
- Mailings opmaken en versturen
- Bedenken en implementeren van e-mail strategie
- Dataverrijking en inplannen van campagnes (waaronder a/b testen)
- Analyseren en optimaliseren van (e-mail) campagnes
- Vergroten van de huidige database en opzetten van lead generatie
Eisen waaraan je moet voldoen:
- Minimaal HB- diploma
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als CRM-marketeer
- Ervaring als e-mail marketeer en veel kennis van het online domein
- Kennis van agile, safe en scrum
- Ervaring met Selligent
- Analytisch onderlegd en in staat beslissingen te maken op basis van data
- Durft anderen aan te spreken op hun verantwoordelijkheden
- Brede kennis van en ervaring met marketingcommunicatie en online marketing
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.