Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
> Management (ICT Support), ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Je coördineert een team professionals en je ondersteunt een grote gebruikersgroep binnen de organisatie evenals daarbuiten. Daarnaast werk ja aan het verder professionaliseren van de werkprocessen. Samen met je team van ruim 13 medewerkers ben je verantwoordelijk voor het tevreden stellen/houden van de gebruikersorganisatie. Je bent de sparringpartner en facilitator voor je team, je bewaakt dat er een evenwichtige werkverdeling ligt en je bewaakt kwaliteit, met als doel een optimale dienstverlening aan bestuur en organisatie. Je weet mensen te verbinden en te enthousiasmeren binnen het team en de organisatie. Je bent goed in staat vooruit te kijken, vernieuwend te denken en een nieuwe visie op communiceren te implementeren, met als eindresultaat een team succesvol te laten zijn.
Eisen:
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van ICT;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als coördinator servicedesk;
3. Aantoonbare werkervaring in het coördineren van een team van professionals in de afgelopen 5 jaar;
4. Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 4 jaar;
5. Aantoonbare werkervaring met methodieken als BISL, ITIL en topdesk.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.