Interim Coördinator Frontoffice/Helpdesk – regio Den Haag #KRTZ6008237

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 april 2024
Reageren tot 16 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 78 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Coördinator Frontoffice/Helpdesk (36 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag / thuis 
Startdatum: 1 mei 2024
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €78,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

Uiterste reactiedatum: 17 april 2024 om 09:00 uur

Wij zijn op zoek naar een Coördinator Frontoffice/Helpdesk.

*Jij houdt je bezig met het Frontofficeteam. Je zorgt voor heldere communicatie, creëert draagvlak, bent zichtbaar voor het team. Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo opleiding en/of door relevante werkervaring in een soortgelijke rol.*

Opdrachtomschrijving

Je focus ligt op het Frontofficeteam. Dankzij jou draait de operatie als een zonnetje en kan dit team haar rol goed vervullen. Alle medewerkers zijn in staat hun taak effectief uit te voeren. Je zorgt voor heldere communicatie, creëert draagvlak, bent zichtbaar op de (digitale) werkvloer en makkelijk aanspreekbaar. Jij zorgt samen met het afdelingshoofd voor de begeleiding van zo’n 16 medewerkers op de afdeling. Daarnaast stuur je op de bedrijfsvoeringstaken, draag je bij aan monitoring en rapportages en zorg je ervoor dat het team goed functioneert. Samen met je collega’s speel je tijdig in op nieuwe ontwikkelingen, kansen en eventuele risico’s. De Frontoffice is het visitekaartje van het informatiepunt. De Frontoffice is de eerste schakel in de vraagbeantwoordingsketen. De coördinator is samen met de coördinator vraagafhandeling verantwoordelijk voor de keten en werkt nauw samen met de vraagcoördinatoren in de Backoffice, waar een grote groep specialisten complexe vragen beantwoordt. Samen zorgen ze ervoor dat de totale dienstverlening conform afspraken gerealiseerd wordt. Samen met het afdelingshoofd en de medewerkers van het team loket zorg je ervoor dat het team loket goed draait. Dat klantvragen tijdig en juist afgehandeld worden, medewerkers voldoende ondersteund worden in het beantwoorden en doorzetten van klantvragen en bij het op peil houden van hun kennis. Je werkt mee aan het verbeteren van onze dienstverlening en signaleert waar de operatie risico’s loopt. Zo kunnen we onze klanten nog beter en sneller helpen. Je hebt ervaring in het werken als teamleider bij een helpdesk. Met lef samen presteren; daar ga jij voor. Je weet daarbij de talenten en de expertise van jouw teamgenoten en de collega’s in de keten goed te benutten. Je bent mensgericht, praktisch, stressbestendig en weet door te pakken. Je bent in staat om overzicht te houden, de regie te nemen en je kunt goed balanceren tussen individuele belangen en die van het collectief.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €78,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Beschikt minimaal over hbo werk- en denkniveau. Aantoonbaar door een afgeronde opleiding en/of door relevante werkervaring in een soortgelijke rol; 
  • Aantoonbaar ervaring heeft met operationeel-coördinerende rollen (floormanager, teamleider of teamcoördinator) bij een helpdesk of informatiepunt;
  • Aantoonbare ervaring heeft met het werken bij een (inhoudelijke) helpdesk of informatiepunt bij de overheid (bijv. uitleg wet- en regelgeving en dus niet een ICT helpdesk);
  • Aantoonbare ervaring heeft met het organiseren van de dagelijkse operatie, het monitoren van werkzaamheden en het signaleren van knelpunten binnen een klein klantcontactcentrum;
  • Aantoonbare kennis van en ervaring heeft met het op niveau houden van de output (telefonische en digitale vraagafhandeling) van medewerkers;
  • Aantoonbare kennis van en ervaring heeft bij het motiveren van medewerkers om de gezamenlijke doelen te bereiken.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners