Interim Coördinator Financiële Administratie #KRTZ4049954 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Coördinator Financiële Administratie #KRTZ4049954

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 maart 2022
Reageren tot 10 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Haarlem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 15 juli 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 72 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Coördinator Financiële Administratie die zsm kan starten.

Als teamleider ben je het aanspreekpunt voor de financiële administratie en zorg je voor een correcte uitvoering van de dagelijkse administratie conform wet- en regelgeving. Je bent verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van managementinformatie vanuit de afdeling.

Daarnaast bewaak je de voortgang en bent verantwoordelijke voor het cijfermatige deel van de jaarrekening en dossiervorming voor de accountant. Ook ben je de contactpersoon voor de belastingdienst.

Resultaatgebieden:

  • Je bent het aanspreekpunt van de financiële;
  • Je zorgt voor een correcte uitvoering van de dagelijkse administratie volgens de geldende wet- en regelgeving;
  • Je bent verantwoordelijk voor juiste en tijdige aanlevering van managementinformatie op het gebied van de financiële administratie;
  • Je bewaakt de voortgang en bent verantwoordelijk voor het cijfermatige deel van de jaarrekening en de dossiervorming voor de accountant;
  • Je levert een bijdrage aan het opstellen van de diverse P&C producten;
  • Je bent verantwoordelijk voor de fiscaliteit binnen de gemeente, specialist op het gebied van BTW/BCF en VPB, zowel op strategisch als tactisch niveau;
  • Je hebt contact en overleg met interne klanten (management en projectleiders) en externe klanten;
  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies op organisatie breed niveau over complexe vraagstukken op het gebeid van administratie en fiscaliteit.

Aanvullend:

  • Eerste aanspreekpunt Financiële Administratie;
  • Contactpersoon Belastingdienst;
  • Diverse controles:
  •         Controle Memoriaalboekingen
  •         Controle correctie facturen
  •         Controle correctie nota's
  • Coördineren jaarrekening accountants;
  • Inrichting administratie K2F;
  • Betaalbestanden controleren tbv betalingen;
  • Goedkeuringen bankrekeningnummers crediteuren;
  • Check op aanmaken grootboeknummers, koppelingen, btw etc;
  • Applicatiebeheer banken;
  • Diverse controles in algemene zin en op aanvraag;
  • BTW in algemene zin;
  • VPB;
  • Werkkostenregeling, in samenwerking met HR.

Eisen:

  • Een afgeronde HBO Bachelor
  • Ervaring als Teamleider Financiële Administratie
  • SPD I en bij voorkeur ook SPD II
  • BBV kennis (praktisch)
  • Goede communicatieve- en sociale vaardigheden
  • Ervaring binnen de overheid

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 30 mei 2022    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 18 mei 2022    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2022    Expertise: Teamleider, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Management (HRM), Overig (HRM), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2022    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Sociaal Domein), Overig (Communicatie)

Onze partners