Interim Coördinator cluster ICT #KRTZ8104579

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 mei 2023
Reageren tot 11 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Raamsdonksveer
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 september 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Interim Coördinator cluster ICT (36 uur) 

Locatie: omgeving Raamsdonksveer
Startdatum: 15 mei 2023
Einddatum: 30 september 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 12 mei 2023 om 16:00 uur

Wat ga je doen?
De interim manager Middelen zoekt een rechterhand op het gebied van ICT die het cluster ICT functioneel aanstuurt en de noodzakelijke veranderingen mee vorm geeft. Er is een programma verbeteren informatiemanagement waarlangs we onze IT-ondersteuning aan het ontwikkelen zijn. Onderdelen hiervan zijn o.a. het vorm geven en upgraden van ons functioneel beheer, een toekomstvisie op onze hosting, ontwikkeling van portfoliomanagement en het standaardiseren en beperken van ons applicatielandschap. Het programma is goed onderweg en we willen nu het cluster verder gaan opbouwen. Onderdeel daarvan is een nieuwe aansturing.

Je zet samen met de informatieadviseur de lijnen uit van het programma. Je zorgt dat de manager middelen en het MT de juiste besluiten kunnen nemen voor een toekomstbestendige IT-voorziening die passend is bij de omvang en aard van de organisatie. Je stuurt het team aan, coacht hen in de ontwikkeling, werft nieuw personeel en coördineert de werkzaamheden. Samen met de manager Middelen zet je de koers uit en stel je prioriteiten.

Het team kent nu een informatieadviseur, een projectleider, coördinator en een aantal functioneel beheerders. Voor deze laatste is nieuw plan opgesteld dat voorziet in een uitbreiding. Daarnaast is er nog een vraagstuk welke functies we missen danwel waar we taken onder gaan brengen. We verwachten van jou dat je hierover mee kan denken vanuit inzicht van de dagelijkse praktijk.

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • Een WO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met het aansturen van een IT afdeling;
  • Tenminste 5 jaar ervaring binnen het vakgebied (in een vergelijkbare functie), in de laatste 10 jaar;
  • Een dienstverlenende instelling;
  • Ervaring binnen de overheid / gemeente;
  • Een netwerk binnen het vakgebied om de juiste mensen aan te trekken of in te huren;
  • De kunst om dilemma’s uit het vakgebied begrijpelijk over te brengen en de juiste keuzes voor te leggen;
  • Je werkt makkelijk samen.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners