Interim Consultant/Manager Servicedesk IT #KRTZ0175074

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 april 2023
Reageren tot 12 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2023
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 95 Marktconform per uur
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Consultant/Manager Servicedesk IT (24 – 32 uur) 

Locatie: hybride Enschede, andere locatie en remote
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 1 september 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 13 april 2023 om 08:00 uur

We zijn op zoek naar een ervaren Consultant/Manager Servicedesk.

Het project:

De organisatie zoekt een expert ten behoeve van optimalisatie en professionalisering van haar Servicedesk welke op dit moment benaderbaar is per mail, telefoon en op afspraak fysiek. De huidige servicedesk functioneert en medewerkers, etc. worden geholpen worden met IT-gerelateerde vraagstukken. De wens is echter om de kwaliteit van de dienstverlening aan haar gebruikers omhoog te krijgen.

Aandachtspunten/wensen hierbij zijn:

  • Het oplosniveau van servicedeskmedewerkers op een hoger niveau brengen;
  • Meer zichtbaarheid en toegankelijkheid van de servicedesk door het inrichten van een balie;
  • Meer procesgericht werken;
  • Selfservice portaal.
  • Inzet chatbots en automation, etc.
  • Het borgen van de continue verbetering.

Om dit te realiseren dient van de huidige situatie een scan te worden gemaakt en daarna na interviews met diverse stakeholders de toekomstige situatie te worden beschreven inclusief migratieplan met de stappen, investeringen en tijdlijnen om daar te komen (IST/SOLL). De wens is om dit plan eind juni gereed te hebben om zo in een komend verhuistraject zomer 2023 de eerste verbeteringen/veranderingen te kunnen implementeren. De opdracht zal in nauwe samenwerking met de huidige teamleider van de servicedesk plaatsvinden.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is maximaal €95,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Wij zijn op zoek naar een expert op het gebied van optimalisatie van servicedesks, iemand die een dergelijk traject bij grotere organisaties al een keer heeft uitgevoerd;
  • Je beschikt over hbo werk-/denkniveau;
  • Je bent de trekker in het plan bedenken, beschrijven, draagvlak creëren en kan (indien gewenst) het implementeren;
  • Je hebt ruime ervaring met het beschrijven van processen gericht op de servicedesk;
  • Je hebt ervaring met het kennisniveau van een servicedesk naar een hoger volwassenheidsniveau te tillen;
  • Je hebt uitgebreide kennis van ITIL en ISM processen;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent klantgericht, proactief en oplossingsgericht.

Overige informatie: De gesprekken zullen plaatsvinden op vrijdag 21 april.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners