Interim Communicatieadviseur Sociaal Domein #KRTZ1921254

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 november 2022
Reageren tot 17 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € 75 Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

  • Jaarlijks opstellen marketing en communicatieplan. Aan de hand van het jaarplan dient een marketing- en communicatieplan ingericht te worden. Hierin zal de meerjarige ambitie vertaald moeten worden naar een handzaam marketing- en communicatie jaarplan.  
  • Coördinatie contentkalender (toezien op uitvoer, herschrijven content, plaatsen content)
    Het wekelijks herinneren van het team, toezien dat de deadline wordt gehaald, de content voorzien van feedback en eventueel herschrijven, plaatsen op website en/of social media.
  • Invulling contentkalender en afstemming met collega’s
    Hierbij hoort: nadenken over onderwerpen, afstemmen met SEO keyword analyse en/of Google analytics, afstemmen met collega’s, in de Drive bijhouden en feedback ophalen tussentijds.
  • Websitebeheer, optimalisatie
    Het updaten van pagina’s, plaatsen van artikelen, eventueel schrijven van artikelen samen met collega’s, nadenken over verbetering van website en schakelen met webdeveloper en andere partijen.
  • Communicatie activiteiten gerelateerd aan evenementen
    Communicatie organiseren en verzorgen voor, tijdens en rondom evenement, ondersteuning bieden aan organisatie van evenement, ontwerpen en bestellen van communicatiemateriaal.
  • Communicatieondersteuning adviseurs
    Dagelijks ondersteuning adviseurs bij vragen rondom communicatie, zoals bij het sluiten van een nieuw arrangement.
  • Uitvoer van marketing activiteiten voortbordurend op programma met Scale Up: Tijdelijk programma ter verbetering en definiëring van de marketing en communicatiestrategie, hieruit komen allerlei taken en activiteiten voort, daarnaast wekelijks overleg (ca.1uur)
  • Gevraagd en ongevraagd advies geven over communicatie uitingen.
  • Additioneel marktbewerkingactiviteiten inrichten en uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan het verder vormgeven van het CRM waar in 2022 een start mee is gemaakt.
  • Het verder in de markt zetten en het ‘branden’ van het merk middels het opstellen van marketing- en communicatieplan.
  • Het coördineren en het ondersteunen bij de marketing- en communicatiedoelstellingen: vergroten van de naamsbekendheid en de vindbaarheid.
  • Digitale marketing en communicatie activiteiten inrichten middels een jaarkalender en ondersteunen bij de uitvoering door het adviseursteam.
  • Verzorgen en ondersteunen van eventmarketing voor events zelf en als (workshop)begeleider bij events van ketenpartners.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

De communicatieadviseur heeft kennis en ervaring in het marketing en communicatiespeelveld, kan makkelijk tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau schakelen. Je weet teamleden warm te krijgen voor de M&S strategie. Je kan zelfstandig deze rol ten uitvoer brengen en je bent in staat belangen af te wegen en overeenstemming te zoeken. Besluitvorming dient voorbereid te worden en gepaard te gaan met heldere adviezen.

  • Maximaal uurtarief €75,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Minimaal HBO afgerond opleiding Communicatie, wens is WO werk- en denkniveau, richting Beleid, Communicatie en Organisatie.
  • Ervaring als marketing- en communicatie adviseur. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ervaring in het opzetten en coördineren van marketing- en communicatie activiteiten. 
  • Ervaring met social media en inzicht in de toepassingsmogelijkheden. Kan een website onderhouden en zorgen voor relevante content.
  • Een politieke antenne gezien het werkveld (veel verschillende partijen met verschillende belangen). 
  • Kennis van de Participatiewet.
  • Ervaring met en kennis van communicatie via LinkedIn.
  • Een zeer flexibele werkinstelling: je bent ook bereid buiten de normale kantooruren deel te nemen aan overleggen of evenementen.
  • Je bent tenminste op de maandagen aanwezig op kantoor

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op maandag 28 november tussen 09.00 en 11.30 uur.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners