Interim Communicatieadviseur Sociaal Domein #KRTZ1656349

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 maart 2020
Reageren tot 19 maart 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 per uur
Salaris €4.000 - 4.500 €3.500 - 4.000 per maand
Branche Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Een ervaren communicatieadviseur voor het sociaal domein. Je werkt vanuit de centrale afdeling Communicatie voor het Sociaal Plein. Je adviseert samen met de junioradviseur vier teams: Regie en Jeugd (jeugdwet en multiproblematiek), Sociale dienstverlening I (Wmo en Schuldhulp), Sociale dienstverlening II (Uitkering, minimaregelingen en inkomen) en Werk en Participatie. Je bent een spin in het web en schakelt met verschillende mensen: van teammanagers en de redactie tot ons webbureau, de cliëntenraad, projectleiders en leveranciers. Als communicatieadviseur zet jij het Sociaal Plein op de kaart. Niet alleen bij inwoners, maar ook bij verwijzers zoals huisartsen. Je zorgt ervoor dat we vindbaar zijn voor degenen die ons nodig hebben.

Specifieke taken en verantwoordelijkheden

  • Je geeft communicatie- en participatieadvies aan het MT Sociaal Plein.
  • Je ontwikkelt communicatieplannen en (online) campagnes voor nieuwe regelingen, vraagstukken en programma’s binnen het sociaal domein.
  • Je organiseert de maandelijkse redactie en coördineert de werkzaamheden.
  • Je implementeert het marketingcommunicatieplan en stuurt op het behalen van de doelstellingen.
  • Je organiseert de maandelijkse redactie en coördineert de werkzaamheden.
  • Je zorgt voor budgetbewaking, inkoop en afspraken met leveranciers.
  • Je verzorgt de eindredactie en ontwikkelt communicatiemiddelen.  
  • Daarnaast draai je mee in de taakorganisatie Communicatie ten tijde van een crisis of ramp.

Eisen:
1. Aantoonbare werkervaring met communicatie- en/of participatietrajecten.
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van communicatie, journalistiek of media.
3. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in een communicatiefunctie in de afgelopen 8 jaar.
4. Aantoonbare werkervaring met het organiseren en begeleiden van communicatie- en participatietrajecten (inwoners of bijzondere doelgroepen).
5. Aantoonbare werkervaring met het adviseren op het gebied van communicatie in de afgelopen 3 jaar.
6. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van teksten voor diverse (off- en online) kanalen en middelen in de afgelopen 3 jaar.
7. Ervaring binnen de gemenete (overheid).

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 17 jun 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners