Interim Communicatieadviseur/Projectleider – regio Nijmegen #KRTZ3712488

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juni 2023
Reageren tot 12 juli 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nijmegen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 februari 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 78 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Communicatieadviseur/Projectleider (36 uur) 

Locatie: omgeving Nijmegen
Startdatum: 4 augustus 2023
Einddatum: 30 september 2023 
Optie op verlenging: ja, 4 x 3 maanden
Uren per week: 36 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €78,- all-in. excl. BTW

Uiterste reactiedatum: 12 juli 2023 om 16:00

Jij weet wat nodig is om ons aantrekkelijk te maken en te houden. Als communicatieadviseur/projectleider ben je samen met het team verantwoordelijk de afvalinzameling. Het betreft een tijdelijk opdracht in verband met vervanging zwangerschapsverlof.

Je bent mede verantwoordelijk voor de implementatie en uitvoering van het grondstoffenbeleidsplan. Je bent daarbij verantwoordelijk voor de diverse projecten. Denk hierbij aan het vormgeven van een meerjarige communicatiecampagne en participatieprojecten om onze doelen te bereiken. Een bijeenkomst organiseren om de zwerfafvalvrijwilligers te bedanken en de 1e e-wasterace te organiseren. Ook ben je 1e aanspreekpunt richting team communicatie in relatie tot de afvalprojecten. Daarnaast voer jij overige taken uit wanneer opgaves binnen het team daarom vragen.

We zijn op zoek naar een zelfstandige/ervaren adviseur die:

Hoofdtaken

  • Uitvoering geeft aan projecten vanuit het grondstoffenbeleidsplan met de focus op communicatie;
  • 1e aanspreekpunt is richting team communicatie m.b.t. algemene communicatie afvalinzameling;
  • 1e aanspreekpunt kan zijn richting de wethouder m.b.t. lopende projecten.

Bijkomende taken

  • Intern en extern aanspreekpunt voor lopende projecten. Indien nodig klachten/meldingen m.b.t. de projecten oplost vanuit de afvalinzameling;
  • indien nodig de projectmedewerker afval ondersteunt bij de uitvoering van zijn projecten.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €78,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Je hebt relevante afgeronde beroepsopleiding minimaal op HBO niveau;
  • In de afgelopen vijf jaren minimaal 1 vergelijkbaar traject uitgevoerd;
  • Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring, bij voorkeur op het gebied van (zwerf) afval en in een gemeentelijke organisatie;
  • Je hebt ervaring met participatie van bewoners en andere stakeholders;
  • Je hebt een proactieve houding, neemt initiatief en grijpt kansen;
  • Je bent een integraal werker die overzicht kan behouden;
  • Je bent zelfstandig en draagt ook graag bij aan je team en onze organisatie

Interviewplanning

Gesprekken zullen plaatsvinden in week 29

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Tiel    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners