Interim Business IT Coordinator #KRTZ4988074

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 juni 2021
Reageren tot 1 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 75 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

In de uitdagende functie van business IT regisseur ben je verantwoordelijk voor het applicatie-landschap van het domein. In deze coördinerende rol werk je nauw samen met de functioneel beheerders en partners in de keten, zoals informatiemanagement en ICT. Je werkzaamheden variëren van tactische tot operationele aard. Je kunt je collega functioneel beheerders ondersteunen in hun werk en coördineert benodigde kennis, inzet en capaciteit binnen het domein. Als business IT regisseur beweeg jij je gemakkelijk in de organisatie. Je bent de linking-pin tussen IT en de interne klant met al hun vragen. Je weet vragen te beantwoorden en te vertalen naar IT-oplossingen. Het doel is om IT zo effectief en efficiënt mogelijk te laten aansluiten op de bedrijfsprocessen.

In deze rol fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de interne klant bij (complexe) problemen en projecten. Daarbij is het belangrijk dat je de complexe IT materie en jargon helder kan overbrengen. Verder voer je de regie over de (door)ontwikkeling van processen en applicaties binnen jouw domein. Samen met je collega functioneel beheerders ben je verantwoordelijk voor de levering van producten en diensten aan de klant. Je bent analytisch sterk en combineert dit op innovatieve wijze door dwarsverbanden te leggen tussen verschillende disciplines. Je bent op de hoogte van ontwikkelingen binnen het vakgebied, hebt ervaring met berichtenverkeer en koppelingen. Zo weet je bijvoorbeeld ontwikkelingen als common ground te vertalen naar toepassingen binnen je domein. Je bent oplossingsgericht en signaleert kansen voor de klant zonder de belangen van het team uit het oog te verliezen.

Specifieke taken en verantwoordelijkheden

  1. dagelijkse coördinatie van het team functioneel beheerders, waarbij je het voortouw neem in het beheersen van de werkvoorraad en je het behalen van resultaten borgt binnen de dynamische omgevingen van het domein;
  2. Je bent gesprekspartner van de interne klant, weet wat er speelt binnen de business en kunt op een klantvriendelijke manier de afstemming doen tussen vraag en aanbod;
  3. Je bent vraagbaak en hitteschild voor de functioneel beheerders van het domein en weet ze goed te helpen en ondersteunen bij de dagelijkse uitdagingen van het vakgebied.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Beschikbaar per uiterlijk 26 juli 2021;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het functioneel beheer van informatiesystemen binnen een gemeente;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een coördinerende en coachende functie;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de ontwikkeling en het beheer van koppelingen en gegevensuitwisseling.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 7 jun 2024    Expertise: Applicatiebeheerder, Functioneel beheerder
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Zuid-Holland    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2024    Expertise: Management (Administratief), Administratief medewerker, Managementassistent, Management (Secretarieel), Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 jun 2024    Expertise: Administratief medewerker, Secretaresse, Managementassistent, Receptionist, Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners