Interim Business Controller #KRTZ9001590

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 juni 2022
Reageren tot 23 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen?

You are responsible for giving support to the Finance Administration and fulfilling the P&C cyclus and communicate with Management.

GENERAL

You will join a multidisciplinary team of professionals in a challenging but friendly environment. 

General function description

As a Business Controller, you are both the one with the financial knowledge and the control knowledge who works closely and supports the department of 5 people. Your department is the point of contact for all financial matters. You are strong in various areas in terms of content.

YOU ARE RESPONSIBLE FOR:

  • Management reporting: Budget analyse, cost and revenue analyse forecasting and risk analyse.
  • Report and advise management of departments.
  • Make a multi year budget of departments.
  • Support the Finance Administration on various monthly bookings.

You increase the awareness of those involved about the financial consequences of their actions.

    Eisen:

    A combination of various knowledge and personal competencies is required:

    Knowledge:

    • Minimum HBO work and thinking level, supplemented with relevant work experience.
    • Experience in analyzing policy decisions and the financial consequences for the organization.
    • Experience in advising on the financial consequences of policy decisions at manager level.

    Personal competencies:

    • Strong analytical skills.
    • Strong communication skills.
    • Well-developed consulting skills.
    • Sparring partners at all levels.

    Other wishes:

    • It would be very nice if you have a background and/or experience in education and/or the hospitality sector.
    • Experience with Finall (pre).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners