Interim Business analist – Zoetermeer #KRTZ9148912

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 december 2022
Reageren tot 13 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zoetermeer
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 27 januari 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Toelichting kernteam
Eén van de teams, naast de projectteams, binnen het Shamrock programma is het kernteam. Dit team houdt zich bezig met het zetten en bewaken van de organisatie en architectuur standaarden en werkt aan integrale projectoverstijgende onderwerpen. Dit team bestaat uit lead consultants, informatie analisten en architecten. In dit team is een vacature vrijgekomen voor een business analist.

Rolbeschrijving
Als business analist ondersteun je de werkpakketen en het kernteam in het vastleggen van geïdentificeerde gaps en issues in de daarvoor bestemde registers. Je ondersteunt bij het omschrijven van de gaps en het analyseren van de probleemstelling. Je helpt mee om oplossingsrichtingen te bepalen en af te stemmen met stakeholders binnen en buiten het programma. Je zorgt voor validatie van oplossingsrichtingen en work arounds. Je faciliteert het proces van administreren van de gap tot het documenteren van de gevalideerde oplossing. Daarnaast ondersteun je het programma in het administreren en bewaken van een goede vastlegging van alle configuratie items vanuit de werkpakketten in de daarvoor bestemde configuratie management database (CMDB).

Profiel:
•    Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
•    Je hebt minimaal 7 tot 10 jaar aantoonbare relevante werkervaring als business analist of in een gelijksoortige rol
•    Je hebt ervaring met vergelijkbare trajecten bij een (schade)verzekeraar
•    Je kunt zowel tactisch als operationeel zelfstandig opereren
•    Je bent in staat om zelfstandig vraagstukken vanuit een business architectuur uit te werken en oplossingen met stakeholders af te stemmen
•    Je beschikt over sterk ontwikkelde communicatieve en sociale vaardigheden
•    Je staat voor je resultaten en je zorgt ervoor dat je met je team resultaat levert
•    Je bent in staat zelfstandig en accuraat een administratie te voeren voor het bijhouden van gaps en configuratie items
•    Je hebt kennis van programma- en projectmanagement (en de methodieken die daarbij gebruikelijk zijn)
•    Je bewaakt de samenhang van organisatie, proces, informatie en IT in relatie tot de blauwdruk
•    Je bent organisatiesensitief en weet goed te schakelen tussen verschillende niveaus binnen de organisatie

Pré:
•    Ervaring met Sharepoint
•    Ervaring met verandertrajecten

Competenties:
•    Je kan gestructureerd werken
•    Je bent accuraat
•    Je vindt het leuk om te coördineren en organiseren zit in je DNA

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie/ Uurtarief

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 31 jan 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Content specialist, Copywriter, Online redacteur, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 feb 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 feb 2023    Expertise: Content specialist, Online marketeer, Overig (Communicatie), Content creator, Overig (Design & Multimedia), Overig (Webredactie), Overig (Marketing)

Onze partners