Interim Bestuurssecretresse / Management assistent #KRTZ3278696

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 juni 2022
Reageren tot 2 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Etten-Leur
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het bestuurssecretariaat zijn we op zoek naar:

3 tijdelijke ervaren bestuur secretaresses / management assistentes
2 x 36 uur en 1 x 32 uur per week (geef in het CV aan waar je voorkeur naar uitgaat)

 Binnen onze organisatie zijn zowel de secretaresses van de afdelingen als het bestuur ondergebracht in een gezamenlijk cluster.
Dit cluster maakt onderdeel uit van het cluster ondersteuning, bestuur en organisatie (OBO)) en bestaat uit ca. 70 collega’s.

Wij zoeken secretaresses van topniveau:
Samen met je collega’s van het bestuurssecretariaat draag je zorg voor de administratie van onze bestuurders en directie waardoor zij zich volledig op hun taak kunnen richten.
Je beheert de agenda, verzorgt de post, archiveert werkdossiers en ontvangt bezoekers. Je bereidt vergaderingen en bijeenkomsten organisatorisch en administratief voor. In voorkomende gevallen draag je zorg voor de verslaglegging en controle op de uitvoering van actiepunten. Je draagt er zorg voor dat al deze zaken naadloos aansluiten op wat de bestuurder of directielid nodig heeft.

      Eisen:

      • Minimaal een mbo werk- en denkniveau en een relevante afgeronde (diploma) opleiding (bijvoorbeeld Schoevers of gelijkwaardig);
      • Aantoonbare ervaring (meer dan 5 jaar)  met secretariële en administratieve werkzaamheden (met voorbeelden beschrijven in het cv);
      • Recente kennis en ervaring met "ondersteuning van het bestuur" bij een gemeentelijke instelling
      • Een stevige en actieve persoonlijkheid die veel werk aan kan zonder het overzicht te verliezen;
      • Een service- en oplossingsgerichte instelling die ook met de nodige humor zaken voor elkaar krijgt;
      • Een empathische en stressbestendige werkhouding die in een team het beste uit collega’s weet te halen en die samenwerken hoog in het vaandel heeft staan;
      • Een flexibele instelling en de bereidheid om de collega’s te vervangen als dat nodig is;
      • Je denkt proactief met de bestuurder / directeur mee over de administratieve ondersteuning.
      • Je bent betrouwbaar, vertrouwenswaardig en integer.
      • Je weet op een onopvallende manier je werkzaamheden op topniveau uit te voeren.

      Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

       

      Geef ook in je CV het volgende aan:

      Datum beschikbaarheid;
      Hoeveel uur per week;
      Vakanties of belemmeringen;
      (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
      Vakantie;
      Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

      Mail deze opdracht:
      Deel deze opdracht:

      Voor jou geselecteerde opdrachten

      Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
      Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
      Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
      Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

      Onze partners