Interim Bestuurssecretaresses / Managementassistent #KRTZ6352481

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 december 2020
Reageren tot 13 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Cuijk
Start datum Zo snel mogelijk
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4
ZZP tarief € 50 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Gewenste situatie

Wij zoeken ervaren bestuurssecretaresses voor in totaal 76 uur per week om het huidige secretariaat op volle sterkte de ondersteuning uit te laten voeren voor het B&W. Naast de 76 uur aan ondersteuning voor het bestuur  is er ook nog 8 uur per week aan ondersteuning nodig voor de OR.

Wat wordt gevraagd

Als bestuurssecretaresse ben je het aanspreekpunt voor het College van burgemeester en wethouders en de gemeentesecretaris. Jouw belangrijkste taak is het verzorgen van het secretariaat voor de vergaderingen van het College van burgemeester en wethouders. Hierbij gaat het onder meer om het samenstellen van de agenda, het op de juiste manier registreren van collegestukken en het maken van de besluitenlijst. Bij deze functie horen ook (representatieve) taken met betrekking tot advisering Koninklijke Onderscheidingen, huwelijksjubilea en 100-jarigen en andere bijzondere aangelegenheden. Daarnaast heb je een leidende rol ten aanzien van de organisatie gemeentelijke evenementen en werkbezoeken.

 

Je werkt in een team van drie bestuurssecretaresses. Jullie werken intensief samen, zorgen voor een goede afstemming, overdracht en bezetting.

Eisen waaraan je moet voldoen:

–          Afgeronde secretariële opleiding op minimaal MBO-4 niveau
–          Ervaring hebben als  bestuurssecretaresse / managementassistent
–          Goed in plannen, organiseren en regelen, ook onder tijdsdruk
–          Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
–          Ervaring in gemeentelijke (overheid)organisaties, in gemeenschappelijke regeling

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners