Interim Bestuurssecretaresse – regio Oss #KRTZ7685342

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 april 2024
Reageren tot 25 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Oss
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 oktober 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Bestuurssecretaresse (24 uur) 

Locatie: omgeving Oss
Startdatum: 1 mei 2024
Einddatum: 31 oktober 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €45,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 26 april 2024 om 16:00 uur

De gecombineerde rol van ambtelijk secretaris voor het managementoverleg en voor het college van B&W vraagt een tijdsbesteding van maximaal 24 uur per week op de maandagen, dinsdagen en woensdagen.    

Taken:  

  • Bijwonen en notuleren collegevergaderingen.  

  • Besluiten- en actielijst maken van de collegevergadering en het  managementoverleg.  

  • Besluitenlijst van de collegevergadering en het managementoverleg publiceren en bewaken dat de acties afgerond zijn.  

  • Verzamelen vragen collegeleden en uitzetten binnen organisatie.  

  • Opstellen agenda en agenderen van stukken voor het managementoverleg.  

  • Voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden voor het management. 

Als ambtelijk secretaris en managementassistent speel je een cruciale rol binnen een organisatie door administratieve ondersteuning te bieden aan het managementteam. je beheert de agenda's, plant vergaderingen en afspraken, en fungeren als het eerste aanspreekpunt voor communicatie, zowel intern als extern. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het organiseren en onderhouden van belangrijke documenten en rapporten, en assisteer je de ambtelijke organisatie.

Voor deze opdracht is het van belang dat je nauwkeurig te werk gaat, en tevens beschikt over kwaliteitsbewustzijn en flexibiliteit. Je dient zelfstandig te kunnen werken en te beschikken over sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. Daarnaast  is de bestuurlijke sensitiviteit gewenst. 

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €45,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • MBO niveau
  • Ervaring in gemeentelijke organisatie gecombineerd met ervaring in secretarieel en administratief werk. 

Interviewplanning

Dinsdag 30 april vinden de gesprekken plaats. Houdt hier rekening mee.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners