Interim Bestuurssecretaresse – regio Den Haag #KRTZ5974785

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 augustus 2023
Reageren tot 7 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 14 december 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Bestuurssecretaresse (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Einddatum: 4 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering: Ja

Uiterste reactiedatum: 8 augustus 2023 om 16:00 uur

Als bestuursondersteuner verricht je administratieve taken ter ondersteuning van het bestuurlijk besluitvormingsproces. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van dit proces. Naast administratieve taken, verricht je ook coördinerende- en faciliterende werkzaamheden voor de vergaderingen van het college van burgemeester en wethouders. Je beheert en actualiseert het overzicht van voorstellen voor de raads- en commissieplanning, en het overzicht op de raadsvragen.

Je bent in staat om stukken voor het college van B&W en raadsvoorstellen op het juiste moment op de juiste plek te krijgen. Je voert een laatste kritische controle uit op de stukken die worden voorgelegd aan het college en doorgezet naar de raad. Je hebt hierover regelmatig contact met medewerkers in de rest van de organisatie.

Je bent in staat om uiterst zorgvuldig, zelfstandig, professioneel en digitaal te ondersteunen. Van jou verwachten wij dat jij flexibel en klantgericht bent. Jij werkt in deze functie coöperatief en nauw samen met het college van B&W, jouw directe collega’s uit het team bestuursondersteuning en de ambtelijke organisatie. Verder ben jij resultaatgericht, initiatiefrijk en communicatief vaardig.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker, secretariële ondersteuning, project assistent of medewerker griffie in de afgelopen 5 jaar bij een overheidsorganisatie;
    • Uiterlijk beschikbaar per 15 september 2023 voor 32-36 uur per week;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als management-/bestuursondersteuner bij een gemeente;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een 50.000+ gemeente;
    • Beschikbaar per 1 september 2023 voor 32-36 uur per week.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 jun 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 25 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

    Onze partners