Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ8739496

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 oktober 2022
Reageren tot 13 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als bestuursassistent werk je nauw samen met een wethouder. Dit doe je in een enthousiast team van collega’s op de afdeling bestuursondersteuning. In deze rol ben jij van grote waarde voor onze organisatie. Je werkt op het snijvlak van bestuur, burger en organisatie in een boeiende omgeving met een groot afbreukrisico. Toe aan de volgende stap? Reageer dan op deze vacature! 

Wat ga je doen? 

Als bestuursassistent ondersteun jij één van de wethouders. Waarmee? Met alles! Dat maakt het werk uitdagend en afwisselend. De ondersteuning gaat verder dan de traditionele taken als agendabeheer, post, mailverkeer en telefoon. Je bent steun en toeverlaat van de wethouder en bent de spin in het web voor allerlei (facilitaire) zaken.  

Je hebt veel contact met collega’s uit de organisatie en van de griffie. Daarnaast ben je 1e aanspreekpunt voor externe partijen. Je weet wat er speelt, zowel in de organisatie als in de stad zodat je de juiste informatie voorhanden hebt en betrokken bent bij de onderwerpen die spelen. 

In deze functie handel je zoveel mogelijk zelfstandig zaken af. Dat betekent dat je een goede inschatting kunt maken van prioriteiten, weet wanneer je vragen in de organisatie uit moet zetten en onder alle omstandigheden het overzicht houdt. Bij afwezigheid van collega's ondersteun je ook andere bestuurders. 

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Wie zoeken wij? 

Jij kan snel schakelen en werkt gestructureerd. Je kunt een breed scala aan werkzaamheden overzien, prioriteiten stellen en gaat voor een goed werkresultaat. Werkdagen verlopen niet vaak zoals je vooraf had gepland, daarmee wordt er een beroep gedaan op jouw flexibiliteit en collegialiteit. Je weet om te gaan met tegengestelde belangen. Deze rol kun je het beste uitvoeren met affiniteit met een politiek-bestuurlijke werkomgeving. Bovenal ben jij discreet en staat integriteit bij jou hoog in het vaandel. 

Daarnaast vragen wij: 

  • MBO of HBO werk- en denkniveau; 
  • Een afgeronde opleiding of vakgerichte cursussen zoals officemanager of managementassistent;
  • Aantoonbare minimaal 4 jaar relevante werkervaring. Bijvoorbeeld als bestuurssecretaris, managementassistent of personal assistant; 
  • Jouw aanwezigheid op het Stadhuis. Omdat we dichtbij de wethouders staan, is er altijd bezetting op het secretariaat; 
  • Werkervaring in een politiek/bestuurlijke omgeving (overheid etc.). 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners