Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Bestuurssecetaresse, Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Het ondersteunen van het gemeentebestuur, samen met een collega. Je bent voornamelijk bezig met het agendabeheer van meerdere bestuurders en de daarmee samenhangende werkzaamheden, zoals telefoonbehandeling en verzorging van correspondentie. Ook heb je een representatieve taak ter ondersteuning van het bestuur naar in- en externe relaties, beheer je het digitale archief en zorg je voor een stukje budgetbeheer. Wekelijks verzorg je, in overleg met de gemeentesecretaris, de voorbereiding en afhandeling van de agenda voor de vergaderingen van het bestuur. Ook organiseer je bijeenkomsten, bijvoorbeeld de Nieuwjaarsreceptie, de bijeenkomst voor nieuwe inwoners etc.Â
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Maximaal uurtarief €68,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- Een afgeronde opleiding tot (Directie)Secretaresse op minimaal hbo niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Secretaresse binnen een overheidsinstelling;
- Een afgeronde opleiding in de richting van HRM is een pré;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op het domein HRM is een pré;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het ondersteunen van de directie.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..