Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ8332434

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 oktober 2022
Reageren tot 17 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nijkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2023
Aantal uur 20 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 55 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als secretaresse van bestuurders en directieleden is geen dag hetzelfde. Ad hoc werken, prioriteiten stellen, snel schakelen en doorvragen naar de kern van de zaak, zijn vanzelfsprekend. Flexibiliteit en inlevingsvermogen zijn hierbij onmisbaar. Je bent dienstbaar maar weet ook tijdig je grenzen aan te geven. Je bent prettig in de omgang, samenwerkingsgericht en je weet als geen ander dat een soepele samenwerking met je collega’s het werkplezier van een ieder vergroot. We staan samen voor één taak. Je bent een echte teamspeler. Want, ook al staat de telefoon roodgloeiend, jij als maker van vele afspraken, zorgt ervoor dat de bestuurder  en collega’s blind op jou kunnen vertrouwen. Jij bent het schakelpunt tussen de bestuurder, de organisatie en de inwoners. Met grote nauwkeurigheid beheer je de agenda en leg je verbanden tussen de e-mail, agenda en acties van de bestuurder. Kortom, je vormt samen met je collega secretaresses het voorportaal van het college, dus je beseft dat jouw optreden representatief en onkreukbaar moet zijn, zonder star te zijn. Het is fijn als je een MBO+/HBO werk- en denkniveau hebt.

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Maximaal uurtarief van €55,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en verblijfkosten;
    • Aantoonbare werkervaring met secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden;
    • Een motivatie toegeschreven op de opdracht waarin taalvaardigheid, ervaring en grote expertise van Outlook met voorbeelden waaruit dit blijkt;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar op een secretariaat;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeentelijke organisatie;
    • Aantoonbare werkervaring met agendabeheer in Office 365;
    • In elk geval beschikbaar op maandag, donderdag en vrijdag. 

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners