Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ3058873

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 januari 2020
Reageren tot 10 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Anna Paulowna
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 45 per uur
Salaris €3.000 - 3.500 €2.500 - 3.000 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving opdracht
In verband met de tijdelijke afwezigheid van twee collega's zijn wij op zoek naar een Medewerker Bestuursondersteuning. De medewerker gaat zich 36 uur per week bezig houden met het ondersteunen van het college van burgemeester en wethouders. Daarbij is een kennis van kabinetszaken een vereiste.
Wij hebben niet voldoende capaciteit beschikbaar. Voor deze rol willen wij inhuren. 

Profiel van de in te huren medewerker
De digitale wereld heeft je interesse en je voelt je er in thuis. Je bent innovatief en creatief van geest en altijd op zoek naar verbeteringen en manieren om dingen anders en efficiënter te doen. Je speelt goed in op situaties en weet alles met een glimlach op te lossen. Je bent dienstverlenend maar weet ook goed grenzen aan te geven. Organiseren staat op je lijf geschreven maar improviseren is je ook niet onbekend. Je hebt de overtuiging dat je met samenwerken verder komt en jij ons extra kleur kunt geven met jouw kwaliteiten! 
 
Bij welke 'spinnen' kom jij in het web
Team Ondersteuning bestaat uit 5 collega's. Wij staan klaar voor het college, de directie en de bestuurlijke projecten. Als zelfsturend team werken wij resultaatgericht. We hebben allemaal onze eigen kwaliteiten en vullen elkaar hierin goed aan. We geven zelf richting aan de vorm en mate van ondersteuning. Vanzelfsprekend zijn wij flexibel en is er natuurlijk ruimte voor maatwerk; 'de klant is koning'. Wij zijn als team verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatief hoge dienstverlening richting college, directie, collega's en de inwoners. 

Takenpakket
De onderstaande werkzaamheden behoren tot de opdracht en maken onderdeel uit van de prijslijst:

  • Ondersteunen College van Burgemeester en wethouders
  • Kabinetszaken
  • MBO/HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in bestuursondersteuning bij een gemeente.
  • Minimaal 5 jaar ervaring met kabinetszaken.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, zijn noodzakelijk voor het uitvoeren van de werkzaamheden. 
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement), Informatiemanager
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Processpecialist, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners