Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ9912765

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2022
Reageren tot 12 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 2 april 2023
Aantal uur 16 uur, 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 55 Marktconform per uur
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Jouw Opdracht
is het ondersteunen van het gemeentebestuur, samen met een collega. Je bent voornamelijk bezig met het agendabeheer van meerdere bestuurders en de daarmee samenhangende werkzaamheden, zoals telefoonbehandeling en verzorging van correspondentie. Ook heb je een representatieve taak ter ondersteuning van het bestuur naar in- en externe relaties, beheer je het digitale archief en bewaak je een tijdige afhandeling van correspondentie (inclusief mailboxbeheer). Wekelijks verzorg je, in overleg met de gemeentesecretaris, de voorbereiding,  afhandeling en procedurele bewaking  van de agenda voor de vergaderingen van het bestuur en de logistiek van college- en raadsstukken. Verder notuleer je bij overleggen en verzorg je de declaraties voor de wethouders.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW)
    • Een afgeronde secretariële opleiding op minimaal mbo niveau 4;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Project assistent/Secretaresse binnen de overheid of een gemeente;
    • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het ondersteunen van de directie (benoem dit duidelijk in het cv.);
    • Aantoonbare werkervaring met het vergadersysteem ibabs en administratiesysteem Corsa (benoem dit duidelijk in het cv).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners