Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ7023922

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 november 2020
Reageren tot 5 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hoogeveen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als bestuursassistent heb je een belangrijke rol in het ontzorgen van de bestuurders. Naast de gebruikelijke secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer en het voorbereiden en distribueren van correspondentie en documenten, verwachten we ook van je dat je proactief acties initieert en termijnen be-waakt.

Je werk vindt niet alleen plaats op het secretariaat want je hebt ook een actieve rol bij het coördineren van (grote) bijeenkomsten en het notuleren van vergaderingen. Omdat je meerdere bestuursleden ondersteunt in een dynamische omgeving is het belangrijk dat je snel kunt schakelen tussen alle werkzaamheden, dat jij je hoofd koel houdt onder drukke omstandigheden maar ook goed kunt samenwerken met je collega bestuursassistenten om met elkaar het secretariaat op orde te hebben en te houden.

Plannen, organiseren en accuraat werken is jou op het lijf geschreven. Daarnaast is integriteit één van jouw kernwaarden. Je komt namelijk met veel vertrouwelijke documenten en gesprekken in aanraking. Omdat je veel verschillende mensen ontmoet is het belangrijk dat je er representatief uit ziet, communicatief vaardig bent en zeker ook stevig in je schoenen staat.

Je signaleert ontwikkelingen en/of knelpunten in de organisatie, bent initiatiefrijk en met een oplossingsgerichte instelling faciliteer en ondersteun je met enthousiasme de Raad van Bestuur.
 

Eisen waaraan je moet voldoen:

•    Opleiding directiesecretaresse of personal assistent of vergelijkbaar;
•    HBO werk en denk niveau;
•    Minimaal 7 jaar ervaring in een soortgelijke functie inclusief het ondersteunen van meerdere bestuurders;
•    Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
•    Goede kennis en werkervaring met Microsoft Office;
•    Kennis van en affiniteit met financiële, juridische en bestuurlijke processen
•    Werkervaring in de financiële sector/ verzekeringsbranche.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners